خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

نصب و تعمیر توالت فرنگی سعادت آباد

نصب و تعمیر توالت فرنگی سعادت آباد

ارایه کلیه خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی سعادت آباد

خدمات تاسیساتی غرب تهران 09129352189-22533080

رفع گرفتگی , رفع نشتی, رفع سرریز , تعویض شناور توالت فرنگی, نصب وتعمیر شیرالات توالت فرنگی, , تعویض مکانیزم تخلیه توالت فرنگی, باز و نصب مجدد توالت فرنگی, چسب زدن مجدد توالت فرنگی, تعویض درب توالت فرنگی, نصب و تعویض بیده و شیرالات توالت فرنگی, تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی, تعویض کاسه توالت ایرانی و فرنگی و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی و ساختمانی سعادت آباد و محدوده.

نحوه نصب و تعمیر توالت فرنگی سعادت آباد

برای نصب توالت فرنگی در سرویس بهداشتی نیاز به آماده کردن مقدماتی از قبیل لوله کشی و انتخاب محل مناسب نصب توالت فرنگی است.

نصب صحیح و اصولی توالت فرنگی برای جلوگیری از مشکلات بعدی بسیار مهم میباشد. رعایت فواصل استاندارد توالت فرنگی , سایز لوله کشی , اکس نصب , دسترسی و استفاده آسان کاربر, آب بندی , نصب بوگیر و تنظیم شناور از جمله مواردی است که نصاب توالت فرنگی در زمان نصب بایستی رعایت کند.

تمامی موارد برای نصب توالت فرنگی برای استفاده راحت کاربر از توالت فرنگی است و در دسترس بودن شیر , گیر نکردن به دیوار پشتی و جانبی و نشستن بی دردسر  روی توالت فرنگی از ساده ترین نکاتی است که نصاب توالت فرنگی بایستی به آنها توجه نماید .

فاصله استاندارد توالت فرنگی از دیوار های پشتی و جانبی سرویس بهداشتی :

اکس یا اندازه تمام شده  بدنه دیوار کاشی شده تا وسط لوله فاضلاب توالت فرنگی باید حداقل ۲۵ تا ۳۵ سانتیمتر باشد .

پیش از تهیه  توالت فرنگی باید این فاصله را مد نظر قرار دهیم , تا در صورتی که این فاصله در سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان به اندازه مناسب نباشد , باید توالت فرنگی متناسب  خریداری شود.

اگر آکس فاصله توالت فرنگی برای سرویس مورد نظر مناسب نباشد, توالت فرنگی قابل نصب نیست , یا نصب آن به سختی و با استفاده از بوگیر کج انجام شود.

تعمیر توالت فرنگی سعادت آباد

انسداد و گرفتگی , تخلیه کند یا عدم تخلیه , شکستگی قطعات فرنگی,سرریز آب از مخزن و نشتی از قسمت های مختلف جمله خرابی های رایج در توالت فرنگی است.

برای عیب یابی توالت فرنگی بهتر است با مکانیزم عملکرد توالت فرنگی آشنا شوید. توالت فرنگی دارای یک کاسه است که همواره مقداری آب در داخل خود دارد. این میزان آب برای جلوگیری از ورود بوی بد به محیط تعبیه شده است. بعد از با فشردن دکمه سیفون فرنگی, محتویات کاسه به سمت لوله فاضلاب هدایت شده و مقدار مشخصی آب تمیز جایگزین از سمت مخزن فلاش تانک جایگزین قبلی میشود.

آب مخزن توالت فرنگی هم از طریق یک شناور متصل به شیر پیسوار تامین شده و در هنگامی که کار تخلیه انجام میشود, شناور به صورت اتوماتیک و تنظیم شده مخزن فرنگی را پر میکند. در این بین این عملکرد ساده هر گونه خللی موجب کارکرد ناقص توالت فرنگی شده و استفاده آن ممکن است با سختی صورت بگیرد.

انواع توالت فرنگی

توالت فرنگی یک تکه با مخزن 

در زمان تولید این محصولات ، مخزنی یک تکه با فرنگی تولید می شود این نوع فرنگیها در حال حاضر در ٤ گروه تولید و  ارایه میشوند.

فرنگی ھای گردابی

در زمان تخلیه ، آب از طریق سوراخی در دیواره فرنگی وارد کاسه شده و با چرخش و گردابی که ایجاد می کند موجب تخلیه می شود .

اما اکثرا حجم زیادی آب حدود ١٠ لیتر مصرف کرده  و زمان تخلیه نیز بیشتر از شش ثانیه بطول می انجامد , و یکی دیگر از ویژگیهای آن نسبت به توالت ھای فرنگی دوتکه کم صدا آن درموقع تخلیه می باشد , مانند توالت فرنگی کلاسیک .

فرنگی ھای واترجتی

در هنگام تخلیه ، آب از طریق مخزن که مسلط بر روی فرنگی می باشد به مجرایی نزدیک به محل خروج منتقل شده و با کمک آبی که از سوراخ بالای کاسه جھت شستشوی کاسه می آید ، فشار آب را افزایش داده و باعث تخلیه مناسب در وقتی کمتر از شش ثانیه و با حجم آب کمتر از 6 لیتر می گردد.

ضمنا به خاطر امکان استفاده از لوازم و  مکانیزم دو زمانه (تخلیه در دو وضعیت حجم آب کم وحجم آب زیاد) و ھمچنین بی صدا بودن آن ، فرنگی بسیار اقتصادی بوده و درحال حاضر نیز از بیشترین فروش را دارد.

توالت فرنگی توربوجت

این نوع فرنگی ضمن داشتن ویژگیهای فرنگی ھای واترجت ، به دلیل داشتن کانال شستشوی دور طوقه ھمزمان با عمل تخلیه ، آب با فشار بسیار شدید از طریق دو کانال جایگذاری شده شده در دور ریم توالت فرنگی ، عمل دورشویی از بالای فرنگی انجام شده که در نتیجه ضمن مصرف آب کمتر ، شتسشوی داخل کاسه با شدت و بطور کامل در حداقل زمان صورت می گیرد.

توالت فرنگی سوپرجت

این نوع فرنگی با دارا بودن قابلیتهای وامکانات فرنگی ھای واترجت ، به دلیل طراحی خاص کانال تخلیه و نیز داشتن مکانیزم مخصوص به خود ، دارای کمترین مصرف آب نسبت به سایر توالت ھای فرنگی می باشد ، به طوریکه قادر است با حداکثر چهارلیتر و نیم  آب در مدت زمان 5 ثانیه تخلیه نماید.

شایان به ذکر است که مکانیزم این نوع فرنگی ھا بخاطر حداقل مصرف آب نسبت به سایر فرنگی ھا بصورت تکزمانه بوده و احتیاجی به مکانیزم دو زمانه ندارند.

گرفتگی کامل توالت فرنگی, تخلیه زمان بر توالت فرنگی, سرریز و قطع نکردن شناورتوالت فرنگی, پرنشدن مخزن توالت فرنگی از جمله خرابی هایی است که بایستی با کار کارشناسی ونصب و تعمیر توالت فرنگی رفع شود.

جهت کلیه خدمات لوله کشی تاسیساتی سعادت آباد , نصب وتعمیر توالت فرنگی سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

تاسیساتی سعادت آباد

تاسیساتی سعادت آباد

نصب , راه اندازی و تعمیرات تاسیسات گرمایشی سرمایشی ساختمان, براورد هزینه و طراحی تاسیسات ساختمان در سعادت آباد و شهرک غرب. عیب یابی و تعمیرات تاسیسات حرارتی برودتی ساختمان. نصب و راه اندازی موتورخانه شوفاژ مرکزی. لوله کشی , نصب , راه اندازی و تعمیر پکیج دیواری. لوله کشی, نصب و راه اندازی کولر گازی, نصب , لوله کشی و راه اندازی داکت اسپلیت, تعمیرات و شارژ گازی کولر گازی و داکت اسپلیت, نصب , تعمیر و سرویس کولر آبی و سلولزی, خدمات برق و سیم کشی ساختمان, خدمات نصب و تعمیر شیرالات بهداشتی ساختمان, خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی و وال هنگ, رفع نشتی سیفون ظرفشویی و روشویی و کلیه خدمات لوله کشی و تاسیساتی سعادت آباد, میدان کاج , میدان سرو ( چهارراه سرو), میدان شهرداری,میدان کتاب,۲۴ متری , بلوار فرهنگ , خیابان علامه شمالی و جنوبی, مدیریت , صرافها , آسمان , پاکنژاد , بلوار دریا , فرحزادی , کوهستان, شهرک کوی فراز , شهرک مخابرات , بهرود , بوعلی , فرحزادایران زمین , هرمزان , سیمای ایران, پردیسان , دادمان ,مهستان.

خدمات تاسیساتی سعادت آباد

خدمات تاسیساتی لوله کشی بازه گسترده ای از خدمات ساختمانی را پوشش میدهند و دارای زمینه های مختلفی بوده و همین مساله سبب شده که مجریان و تعمیرکاران متخصص زیادی در هریک از فیلدهای تاسیسات مشغول فعالیت باشند. با توجه به تعدد این خدمات برخی از موارد تاسیساتی مانند امور ریز و درشت لوله کشی شاید نیاز به تخصص خاصی نداشته باشند اما در مبحث تعمیر تجهیزات ویژه ای مانند پکیج , موتورخانه و اسپلیت و همچنین اجرای لوله کشی آب, فاضلاب , شوفاژ و گاز این مساله میتواند در کیفیت کار موثر باشد. خدمات تاسیساتی لوله کشی سعادت آباد در همه فیلدهای ذکر شده, کارشناس ماهر و با تجربه دارد.

کلیات کار تاسیساتی سعادت آباد شامل طراحی , اجرا و نصب, راه اندازی , سرویس , عیب یابی و تعمیرات تاسیسات ساختمان میشود.

جهت دریافت خدمات تاسیسات سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

طراحی تاسیسات ساختمان

طراحی تاسیسات ساختمان با مشورت با مجریان و با توجه به شرایط و زیربنای ساختمان و حتی منطقه جغرافیایی انجام میشود. این انتخاب میتوان از نظر بودجه ای و هزینه ای مورد بررسی قرار گرفته و سیستم های مختلف اعم از سیستم برودتی و حرارتی و انتخاب انواع مختلف لوله کشی انجام شود.

تاسیسات حرارتی ساختمان شامل سیستم گرمایش محیطی در انواع بخاری , شومینه, پکیج دیواری و مخزنی زمینی, موتورخانه شوفاژ مرکزی تقسیم بندی میشود. سیستم های برودتی نیز شامل کولر آبی , کولر گازی , داکت اسپلیت , چیلر, مینی چیلر, هواساز, زنت بوده  البته و دیگر سیستم هایی که از لحاظ تعدادی زیاد استفاده نمیشوند. 


موتورخانه چیست ؟ 

موتورخانه در ساختمان های محل نصب تجهیزات گرمایشی و پمپ های ساختمانی محسوب میشود. تجهیزات یک موتورخانه شامل مشعل , بویلر یا دیگ, کلکتور شوفاژ, منبع تولید آب گرم مصرفی بوده و دوکار گرم کردن محیط توسط رادیاتور در فصول سرد سال و تولید آب گرم مصرفی در کل سال را انجام میدهد. 

به جای موتورخانه میتوان از پکیج دیواری یا زمینی استفاده کرد که البته کارایی موتورخانه را ندارند.

در گذشته و برخی ساختمان های کوچک برای کاهش هزینه ها میتوان سیستم ترکیبی بخاری و آبگرمکن را نیز در این سیستم های گرمایشی گنجاند.