خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

تاسیساتی لوله کشی صادقیه

تاسیساتی لوله کشی صادقیه

خدمات تاسیساتی لوله کشی صادقیه ارایه کلیه خدمات نصب , اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان و تاسیسات گرمایشی سرمایشی ساختمان به صورت شبانه روزی در محدوده منطقه صادقیه, آریاشهر, آیت الله کاشانی, فردوس, بهنام, رامین,پیامبر و محدوده اطراف.

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب, لوله کشی پکیج و شوفاژ, اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ساختمان, سرویس و راه اندازی موتورخانه شوفاژ مرکزی, عیب یابی و تعمیرات پکیج دیواری و آبگرمکن, سرویس و تعمیر کولر, نصب و تعمیر شیرآلات و لوازم بهداشتی, نصب و تعمیرات توالت فرنگی و وال هنگ, نصب روشویی و فلاش تانک و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی صادقیه.

با کاربرد لوله مانیسمان در صنعت ساختمان آشنا شوید.

خدمات تاسیساتی لوله کشی صادقیه

خدمات تاسیساتی رنج گسترده ای از  سرویس های اجرایی لوله کشی و خرده کاری  را در بر میگیرد. خدمات تاسیساتی صادقیه توسط سرویس کارهای مجرب و حرفه ای ما به صورت تخصصی ارایه شده و به دلیل گستردگی خدمات هر قسمت از خدمات توسط سرویس کارهای حرفه ای صورت میگیرد.

هر یک از مواردی مانند انواع لوله کشی به صورت مجزا بوده و انواع لوله کشی توسط متخصص خود انجام میشود. در بخش عیب یابی نیز کار تشخیص ترکیدگی و نشت یابی توسط سرویس کارهای حرفه ای این بخش صورت میگیرد. فقط در برخی موارد مانند آب بندی و تعمیر شیرآلات است که کارهای خرده کاری توسط اغلب لوله کش های معمولی توسط هر تعمیرکاری انجام میشود که آن هم بایستی با دقت صورت بگیرد.

لوله کشی آب و شوفاژ یا پکیج دیواری در حال حاضر با لوله های تک لایه و 5 لایه به صورت روکار و توکار انجام شده و به غیر از موارد بازسازی لوله کشی  که کلا آپارتمان شخم میخورد و کنده میشود, لوله کشی های موضعی به صورت تعمیرات انجام میشود. لوله کشی روکار نیز برای آپارتمان هایی است که فاقد لوله کشی بوده و یا لوله کشی موجود دچار ترکیدگی یا گرفتگی شده اند.

لوله کشی فاضلاب با لوله پلیکا یا پی وی سی و لوله پوش فیت انجام میشود.

لوله کشی آبگرمکن نیز با لوله های پلاستیکی قابل اجراست.

اما لوله کشی گاز از آن دسته خدمات تاسیساتی خاص است که توسط جوشکار ماهر و متخصص لوله کش گاز انجام میشود. این مورد شامل دو بخش اجرا و تعمیرات خرده کاری لوله کشی گاز است که معمولا توسط همه لوله کش های گاز قابل اجراست. البته ممکن است برخی از خدمات تاسیسات لوله کشی توسط برخی انجام شده و بعضی دیگر به دلیل علاقه نداشتن و یا عدم مهارت و تخصص در آن حوزه فعالیت نکنند.

برآورد هزینه و قیمت گرمایش از کف بخشی از خدمات تاسیساتی صادقیه هستند که به صورت تخصصی توسط سرویس کاران متخصص ما انجام میشود.

خدمات تاسیساتی صادقیه

بخش دیگر خدمات تاسیساتی لوله کشی صادقیه , خدمات تعمیر و نصب شیرآلات بهداشتی ساختمان است. نصب و تعویض شیرآلات ظرفشویی, روشویی, توالت, دوش حمام و تعمیرات آنها, نصب و تعمیر توالت فرنگی روکار و توالت فرنگی توکار یا وال هنگ , نصب و تعمیر فلاش تانک دیواری توکار و روکار, نصب روشویی کابینتی و بدون پایه, نصب و تعویض سیفون ظرفشویی و روشویی, رفع نشتی سیفون و شیرآلات, , نصب وتعویض شیر پیسوار و در آوردن رزه شکسته در دیوار, تعویض مغزی و کارتریج شیرآلات, تعویض علم شیر, از جمله خدمات ما در این بخش هستند.

عیب یابی و تعمیرات موتورخانه و شوفاژ , رادیاتور و پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری در بخش گرمایشی و در بخش سرمایشی نصب و سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت از خدمات تاسیساتی لوله کشی صادقیه هستند.

نشتی از کف سرویس بهداشتی به طبقه زیرین یک مورد نسبتا شایع است که بایستی در مرحله اول تشخیص داده شود و سپس اقدام به عمل بزنیم. خرابی عایق بندی , نشتی از لوله فاضلاب سرویس و ترکیدگی لوله و شیرآلات از جمله مهم ترین عوامل نشتی سرویس بهداشتی هستند که ممکن است نیاز به استفاده از دستگاه برای تشخیص باشد و یا در اغلب موارد میتوان با شواهد و قراینی علت این مشکل را حدس زد. در اغلب موارد تخریب و بازسازی لوله کشی و عایق کاری دوباره سرویس بهداشتی راه حل نهایی است.

کاهش فشار آب ساختمان هم این روزها به دلیل افت فشار شهر تهران میتواند ساکنین ساختمان را مجاب به نصب پمپ آب کند. برای رفع افت فشار آب ساختمان بهتر است که کلیه واحدهای ساختمان به صورت گروهی عمل کرده و یک پمپ آب مشترک نصب کنند. نصب مخزن و منبع ذخیره آب, نصب, شارژ باد منبع تحت فشار و تعمیرات پمپ آب نیز در حیطه خدمات تاسیساتی لوله کشی صادقیه است.

نصب لوازم منزل از جمله نصب لوازم بهداشتی و تاسیساتی نیز جز خرده کاری هستند که توسط لوله کش و تاسیسات کاران انجام شده وبرخی از خدمات مانند خرده کاری جوشکاری و برقی هم دراین حیطه قرار میگیرند.

در صورت نیاز به خدمات تاسیساتی لوله کشی صادقیه با تاسیساتی لوله کشی غرب تهران تماس بگیرید.