خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

تعمیر شوفاژ سعادت آباد

تعمیر شوفاژ سعادت آباد

ارایه کلیه خدمات سرویس , راه ندازی, عیب یابی و تعمیر شوفاژ سعادت آباد , میدان کاج,سرو, بهرود,بوستان, بلوار دریا, پاکنژاد, کوی فراز, علامه, صرافها, مدیریت و محدوده اطراف . تلفن : 09129352189- 22533080 خدمات تاسیسات لوله کشی سعادت آباد بدون تعطیلی, فوری و شبانه روزی.

نصب , راه اندازی, هواگیری و سرویس موتورخانه شوفاژ, پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور شوفاژ.

با شروع فصل سرما در اواسط فصل پاییز اغلب ما به فکر گرم کردن خانه خود می افتیم. در حال حاضر اغلب ساختمانها توسط سیستم شوفاژ گرم میشوند. شوفاژ به سیستم گرمایشی گفته میشود که توسط گردش آب گرم در یک مدار بسته محیط را گرم میکند. وسیله گرم کننده آب میتواند موتورخانه شوفاژ مرکزی , پکیج دیواری و زمینی و غیره باشد. سیستم تبادل کننده گرمایشی نیز معمولا رادیاتور شوفاژ یا بعضا سیستم گرمایش از کف و فن کویل زمینی یا سقفی هستند. 

خدمات تعمیر شوفاژ سعادت آباد

خدمات تعمیر شوفاژ شامل خدمات سرویس و تعمیر موتورخانه و پکیج دیواری بوده که خدمات نصب و تعمیرات مربوط رادیاتور را در هر دو این سیستم ها مشترک دانست. 

مکانیزم سیستم گرمایشی شوفاژ بدین شکل است که یک میزان مشخصی آب در لوله کشی و سیستم گرمایشی وجود دارد. این میزان آب در زمان روشن بودن سیستم موتورخانه همواره در حال گردش است. ابتدا آب توسط سیستم گرمایشی گرم شده و به حدود 50 تا 75  درجه سانتیگراد میرسد. با گرم شدن آب به صورت طبیعی و با کمک پمپ سیرکولاتور به سمت رادیاتور یا سایر تبادل کننده های گرمایش رفته و در آنجا تبادل گرمایشی انجام میشود. بعد از تبادل حرارتی بین رادیاتور و محیط , درجه حرارت موجود در رادیاتورها کاهش پیدا کرده و مجددا برای گرم شدن توسط لوله کشی برگشت به موتورخانه یا پکیج باز میگردد. این سیکل کلی شوفاژ است. اما برای ادامه دار بودن و کم نقص بودن این سیکل نیاز به تمیهداتی است که همواره این سیکل حرارتی موجب گرم شدن محیط شود. 

محاسبات بسیاری در اجرای لوله کشی و نصب رادیاتور, موتورخانه و پکیج وجود دارد که این مقاله نمیگنجد. در ادامه به صورت خلاصه به جزییات عمومی از سیستم شوفاژ میپردازیم.

در ابتدای فصول گرما شیر رفت و برگشت رادیاتورها باز شده و آب گیری میشوند. قبل از آن بایستی سیستم موتورخانه یا پکیج روشن شده باشند. 

هواگیری رادیاتورهای گرم نشده از مواردی است که  توسط افراد عادی نیز قابل انجام است اما برخی مواقع ممکن است نیاز با ترفندهایی برای گرم شدن شوفاژ وجود داشته باشیم. خرابی پمپ سیرکولاتور موتورخانه یا پکیج یکی از دلایلی است که باعث میشود رادیاتورهای شوفاژ به اندازه کافی گرم نشوند. از دیگر موارد گرم نشدن یا کمتر گرم شدن شوفاژ میتوان به خرابی شیر رادیاتور شوفاژ, کاهش فشار بار پکیج , کیپ شدن لوله منبع انبساط, گرفتگی شیر فلکه های رفت و برگشت شوفاژ و نقص در عملکرد سیستم موتورخانه و پکیج اشاره کرد.

نشتی رادیاتور میتواند باعث افت فشار پکیج و در نتیجه خاموش شدن پکیج شود. خرابی و کارکرد ناقص پمپ شوفاژ نیز میتوان باعث سرد شدن آب شوفاژ شود.

در صورت نیاز به نصب, راه اندازی و خدمات تعمیر شوفاژ سعادت آباد با خدمات تاسیساتی سعادت آباد تماس بگیرید.


خدمات قیرگونی و ایزوگام سعادت آباد

خدمات قیرگونی و ایزوگام سعادت آباد

خدمات قیرگونی و ایزوگام سعادت آباد بخشی از خدمات ساختمانی سعادت آباد است که به صورت تخصصی توسط مجریان عایق کاری این شرکت اجرا میشود. اجرا و تعمیرات ایزوگام پشت بام , خرپشته , آشپزخانه و سرویس بهداشتی, عایق کاری بدنه و دیوار کلیه سطح افقی,, عمودی و شیب دار , قیرگونی تک لایه , دولایه و سه لایه سرویس بهداشتی و آشپزخانه, آسفالت کاری حیات و محوطه های عمومی و خصوصی. عیب یابی و رفع عیب عایق کاری ساختمان های مسکونی و تجاری.

خدمات ایزوگام سعادت آباد

اجرا و تعمیرات ایزوگام دولایه , تک لایه , فویل دار , رنگی , طرح دار , سقف ,کف , بدنه و دیوار؛ ترمیم و لکه گیری ایزوگام پشت بام, کف سازی , کفسازی , شیب دهی , ترمیم,درزگیری,عیب یابی و رفع عیب ایزوگام.

عایق رطوبتی ایزوگام تقریبا چهل سال است که بازار عرضه شده و کم کم جای عایقهای رطوبتی سنتی مانند قیرگونی و آسفالت را گرفته است.اما در هنگام اجرای آن علاوه بر انتخاب برند مرغوب,با دقت و مهارت اجرا شود. وجود چین و چروک و درزهای حتی کوچک میتواند باعث نفوذ آب به لایه زیرین ایزوگام و تخریب منجر شود. خدمات ایزوگام سعادت آباد با بیش از بیست تجربه در زمینه اجرای خدمات عایق کاری علاوه بر مشاوره با بهترین کیفیت ایزوگام را نصب میکند.

هر رول ایزوگام ده متر طول داشته با توجه به عرض یک متری آن میتوان گفت که یک رول ایزوگام 10 متر مربع است. قیمت هر رول ایزوگام به اضافه دستمزد اجرا و هزینه های جانبی مانند کرایه حمل و کپسول و دیگر هزینه های جانبی قیمت نصب هر متر ایزوگام را تشکیل میدهد. متراژ 100 متر به بالا به صورت متری محاسبه شده و در متراژهای 50 تا 100 این قیمت کمی افزایش پیدا میکند. خرده کاری ایزوگام کاری نیز به صورت چکی محاسبه میشود. دستگیر بودن کار و محل اجرا در کنار وجود تخریب و حمل نخاله نیز بر روی قیمت نصب ایزوگام موثر است.

کار تعمیرات و لکه گیری آسفالت , قیرگونی و ایزوگام هم از جمله خدمات ساختمانی است که ما در خدمات قیرگونی و ایزوگام سعادت آباد ارایه میدهیم. به طور کلی کار تعمیراتی متری محاسبه نشده و قیمت آن چکی یا کنترات با لوازم توافق میشود. در سایت ایزوگام تهران میتوانید قیمت های دقیق خدمات عایق کاری را مشاهده نمایید.

خدمات قیرگونی سعادت آباد

قیرگونی برای اماکن داخلی مانند سرویس بهداشتی و آشپزخانه بهترین عایق محسوب میشود. قدرت پوشش ایزوگام این امکان را میدهد که در صورت وجود روزنه های ریز و یا ایجاد تکان و لرزش در ساختمان به راحتی بتواند ترک و رخنه های تولید شده را بپوشاند. روان روی قیر و ضخامت بیشتر آن موجب میشود عیب و ایرادهای کار برطرف شود. گونی هم برای تثبیت عایق کاری استفاده شده و بسته به تعداد لایه های قیروگونی ضخامت بیشتری به عایق میدهد. توصیه میشود که برای عایق کاری سرویس بهداشتی حتما از قیروگونی استفاده شود.

آسفالت کاری سعادت آباد

آسفالت کاری یکی از خدمات ساختمانی است که معمولا توسط عایق  کارها انجام میشود. در گذشته برای عایق پشت بام از آسفالت استفاده میشده است اما در  حال حاضر به دلیل گران قیمت بودن, اجرای مشکل و وزن بالای آسفالت نسبت به ایزوگام و قیرگونی کمتر استفاده شده و اغلب برای عایق کاری پشت بام از ایزوگام استفاده میشود البته ممکن است بنا به درخواست مالک یک لایه قیرگونی هم در کنار ایزوگام استفاده میشود. در صورت وجود نشتی دز پشت بام یا سایر اماکن بهتر است ابتدا یک کارشناس عایق کاری یا تاسیسات از محل بازدید کند تا در صورت مطمین شدن از خرابی عایق کاری محل تعمیر  شود.

در صورت نیاز به خدمات عایق کاری, آسفالت کاری , قیرگونی و ایزوگام سعادت آباد با ما در خدمات تاسیساتی غرب تهران در تماس باشید.