خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی گیشا

خدمات تاسیساتی گیشا

خدمات تاسیساتی گیشا شبانه روزی , اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان و تاسیسات گرمایشی سرمایشی ساختمان , اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب , لوله کشی پکیج و شوفاژ , لوله کشی گاز و موتورخانه , نصب و راه اندازی موتورخانه , سرویس و تعمیرات شوفاژخانه , عیب یابی و تعمیرات پکیج دیواری, نصب و تعمیرات رادیاتور شوفاژ , نصب و تعمیر شیرآلات و توالت فرنگی , نصب و تعمیرات وال هنگ و فلاش تانک روکار و توکار , لوله کشی روکار و توکار آپارتمان و ساختمان , تعمیر و سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی گیشا کوی نصر شبانه روزی.

خدمات تاسیساتی گیشا شبانه روزی

خدمات ما به صورت 24 ساعته و توسط متخصصین مختلف و ماهر انجام میشود. کلیه خدمات از طریق هماهنگی با تماس تلفنی انجام شده و نحوه قیمت گذاری ما به صورت منصفانه و به شرط حسن انجام کار و با تضمین انجام میشود. اجرا و تعمیرات در همه مراحل به صورت اساسی بوده و کار سرهم بندی و ترمیم موقت انجام نخواهد شد, چرا که هم باعث رنجش مشتریان شده و هم موجب دردسر برای ما و همکاران ما خواهد شد. خدمات ارایه شده میتواند به تشخیص مالک به همراه تهیه لوازم و یا بدون لوازم بوده که مالک مختار است که لوازم را خود شخصا تهیه کند. ما بابت کیفیت لوازم با کیفیت تضمین کافی را خواهیم داد اما به دلیل اینکه ممکن است هر فروشگاهی قیمت های متفاوتی از قیمت کف بازار را داشته باشد هیچ ضمانتی بابت خرید با قیمت کف بازار ارایه نخواهیم داد.

برای درخواست سرویس,لوله کش,نصاب, سرویسکار و تاسیساتی کیشا با ما تماس بگیرید. خدمات تاسیساتی در گیشا با ارایه خدمات به محدوده پل گیشا کوی نصر خیابان نظری عارف امانخانی نادرنیا بلوچستان یاس فاضل فروزانفر جلال ال احمد پاتریس لومومبا آرش مهر شهرارا منصوری تهران ویلا و کلیه خدمات لوله کشی تاسیسات گیشا شبانه روزی.

خدمات لوله کشی گیشا شبانه روزی

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب ساختمان, لوله کشی روکار و توکار آب سردوگرم, لوله کشی پلیمری تک لایه ,پنج لایه و فلزی, خدمات اجرایی و تعمیراتی لوله کشی شوفاژ, لوله کشی شوفاژ روکار و توکار, لوله کشی تک لایه و پنج لایه جوشی,پرسی,کوپلی دنده ای و فیتینگ

اجرای لوله کشی گاز ساختمان, تعمیرات کلی و جزیی گازکشی آپارتمان,مسکونی تجاری,اداری و صنعتی,  لوله کشی گاز پکیج , آبگرمکن دیواری , مشعل, رستوران, آشپزخانه و مراکز پخت غذا,اجاق گاز , باربکیو

لوله کشی فاضلاب و تعمیرات لوله فاضلاب, لوله کشی پلیکا , پوش فیت , پلی اتیلن و فاضلاب شهری اگو

لوله بازکنی و رفع انسداد لوله, تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نم – ترمیم لوله و بنایی مربوطه, تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی با کمترین تخریب و بنایی ممکن با کیفیت عالی و قیمت مناسب

تعمیر شوفاژ گیشا

تعمیر شوفاژ به هواگیری و سرویس رادیاتور , تعمیرات پکیج و موتورخانه اطلاق میشود.

در تعمیر شوفاژ باید به این نکته توجه کرد که آیا سیستم گرمایشی موتورخانه یا پکیج به طور نرمال رادیاتورها را تغذیه میکند یا خیر .

اگر در مورد رادیاتورها شوفاژ مطمین شدیم که هیچ ایرادی وجود ندارد بایستی به سراغ موتورخانه مرکزی و لوله کشی های مرتبط با آن برویم.

خرابی پمپ شوفاژ یکی از موارد شایع در گرم نشدن رادیاتورهاست و بایستی دقیقا مطمین شویم که آیا پمپ کار میکند و پروانه پمپ آب را به گردش در می آورد.

بعد از آن نوبت به بررسی لوله کشی منبع انبساط میرویم. اگر لوله های منبع انبساط مسدود باشند آب شوفاژ به درستی در سیستم به گردش نیامده و رادیاتورها تا حدودی سرد میشوند و ممکن است برخی طبقات نسبتا گرم باشند و بعضی دیگر سرد.

اگر لوله کشی منبع انبساط با دست زدن به آن سرد باشند میتوان فهمید کهلوله های انبساط کیپ هستند. در این شرایط بهتر است که لوله های انبساط تعویض شوند.

امروزه بهترین شیوه برای لوله کشی مجدد منبع انبساط استفاده از لوله های پنج لایه در داخل دودکش , داکت یا نزدیکترین مسیر به پشت بام میباشد.

البته در برخی موارد اگر راهی یافت نشد میتوان از منبع انبساط بسته استفاده کرد. خرابی مشعل و ترموستاتهای موتورخانه نیز میتواند دلیل دیگری بر سردی رادیاتورها باشد که بایستی توسط کارشناس متخصص موتورخانه بررسی شود.

نصب و تعمیر شیرآلات گیشا

نصب و تعمیرات شیرالات اهرمی مخلوط دوش حمام ,سینک آشپزخانه , دستشویی , توالت ایرانی و فرنگی نصب و تعمیرات توالت ایرانی و تعویض قطعات , نصب و تعمیر وال هنگ , نصب فلاش تانک , نصب بیده , زیردوشی و وان, نصب و تعمیرات وال هنگ  و فلاش تانک توکار.

نصب لوازم سرویس بهداشتی , روشویی کابینتی , چینی,سنگی, نصب فول ست , آیینه باکس و اکسسوری سرویس, نصب رادیاتور شوفاژ , افزودن پره رادیاتور, نصب شیر رادیاتور بالا و پایین , جابجایی رادیاتور

نصب , تعمیر و سرویس کولر, نصب پکیج شوفاژ دیواری , نصب آبگرمکن, نصب بخاری گازی, اجاق , فر,کباب پز, باربکیو, نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی و ظرفشویی و یخچال ساید, نصب هود , سینک و گاز رومیزی آشپزخانه و کلیه خدمات تاسیساتی گیشا شبانه روزی. برای دریافت مشاوره و خدمات با تاسیساتی غرب تهران تماس بگیرید.

خدمات تاسیساتی مرزداران

خدمات تاسیساتی مرزداران

ارایه شبانه روزی کلیه خدمات تاسیساتی مرزداران و محدوده اطراف, نصب و راه اندازی لوازم تاسیساتی ؛ اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان, اجرا و تعمیرات لوله کشی آب  سرد و گرم مصرفی , فاضلاب ساختمان , گاز خانگی , پکیج , رادیاتور شوفاژ و موتورخانه مرکزی , نصب و تعمیر شیرآلات بهداشتی ساختمان, , نصب و تعمیرات توالت فرنگی و فلاش تانک , نصب و تعمیرات وال هنگ و توالت فرنگی توکار , تعمیر و تعویض سیفون ظرفشویی روشویی, نصب روشویی و بیده , تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه , رفع گرفتگی لوله فاضلاب با فنر لوله بازکنی, کارشناسی لوله کشی و تاسیسات ساختمان و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی مرزداران شبانه روزی.

خدمات تاسیساتی مرزداران

اعزام نصاب , لوله کش , تعمیرکار, سرویسکار و تکنسین تاسیسات محدوده مرزداران ,خیابان ناهید , بهار , لاله ,  بلوارجانبازان آریافر فرشتگان , ایثار , جلال آل احمد , خرم رودی , ابراهیمی , البرز ,سرسبز شمالی جنوبی ,اطاعتی , شهرک آزمایش ,شهرک پاس و فرهنگیان و شهرک ژاندارمری,سازمان آب و محدوده منطقه مرزداران از جمله خدمات لوله کشی تاسیساتی غرب تهران است.


خدمات لوله کشی مرزداران

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی؛ اجرا و تعمیر لوله کشی شوفاژ, لوله کشی آب مصرفی, لوله کشی شوفاژ روکار و توکار و  پکیج شوفاژ دیواری, لوله کشی روکار و توکار با لوله اتصالات تک لایه پلاستیکی پنج لایه و فلزی , آذین , نیوپایپ و سوپرپایپ

اجرا و تعمیر لوله کشی فاضلاب ساختمان, لوله کشی پلیکا , پوش فیت؛ چدن و پلی اتیلن فاضلابی, عیب یابی و رفع نشتی لوله  های اصلی و انشعابات رایزر فاضلاب ساختمان.

لوله کشی گاز مرزداران

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ساختمان

خرده کاری لوله کشی گاز

انشعاب گیری,انسداد و تغییرات گازکشی

گازرسانی آشپزخانه , پکیج ,بخاری و لوازم گازسوز ساختمان

جوشکاری لوله اتصالات مانیسمان ,درزدار و ای پی آی

تعمیرات لوله کشی ساختمان مرزداران

تعمیرات لوله کشی ساختمان  شامل دو بخش عیب یابی و تعمیرات است. برخی از کارهای تعمیراتی واضح بوده و به تشخیص خاصی نیاز ندارد. نشتی و چکه کردن از شیرآلات از جمله این موارد است که مشخص بوده و قیمت تقریبا معینی هم در بخش خرید لوازم و دستمزد دارند.

اما برخی از کارهای تعمیراتی لوله کشی ساختمان نیاز به عیب یابی , تشخیص و تخمین هزینه دقیق تری داشته و در اینجا یک کارشناس تاسیساتی بایستی با حضور در محل کار خود را شروع کند. شاید از لحاظ برخی از مردم کارشناسی تاسیسات کاری معمولی بوده شامل دستمزدی نمیشود اما از لحاظ فنی به دلیل اینکه کارشناسی نیاز به وقت گذاشتن یک کارشناس خبره دارد این کار شامل هزینه ای بین 200 تا 300 هزار تومان میشود. در صورت استفاده از تجهیزاتی مانند دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی این هزینه تا 1 میلیون تومان نیز میشود. بعد از کارشناسی و توافق کار تعمیرات لوله کشی شروع میشود. این یکی از خدمات تاسیساتی مرزداران به حساب می آید.

در برخی از امور مانند بازسازی و اجرای لوله کشی آپارتمان و ساختمان نیز ممکن است نیاز به بررسی های حضوری برای ارایه قیمت باشد که این مساله نیز با یک هزینه ایاب و ذهاب انجام میشود. شاید برای برخی دادن چنین هزینه ای مشکل باشد اما برای رسیدن به قیمت واقعی بایستی هزینه پرداخت شود.

هزینه کارهای خرده کاری بین 250 تا 350 هزار تومان بوده که با سخت شدن و وقت گیر بودن کار هزینه خدمات تاسیساتی خرده کاری ممکن است افزایش چشمگیری داشته باشد. برای کار اجرایی مانند کنده کاری و درست کردن ترکیدگی لوله نیز حداقل دستمزد از 1 میلیون تومان شروع میشود.

در صورت نیاز به کلیه خدمات لوله کشی تاسیساتی مرزداران با ما تماس بگیرید.