خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی ستارخان

خدمات تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی ستارخان

ارایه کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی ستارخان , باقرخان, خسرو , آلستوم , شادمان, شادمهر, تهران ویلا , حبیب اللهی, و....

طراحی  و اجرای لوله کشی و تاسیسات ساختمان, نصب و راه اندازی تاسیسات گرمایشی سرمایشی , اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب, لوله کشی گاز  و آتش نشانی, لوله کشی پکیج و شوفاژ, نصب و تعمیرات موتورخانه و پکیج, نصب و هواگیری رادیاتور شوفاژ, نصب و تعمیر شیرآلات بهداشتی و توالت فرنگی , نصب و تعمیرات وال هنگ و فلاش تانک توکار و روکار, تعمیر و سرویس کولر آبی و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی ستارخان و مناطق اطراف.

خدمات تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی ستارخان

خدمات تاسیساتی لوله کشی از آن دسته خدماتی است که در بسیاری از موارد نمیتوان پیش بینی لازم را نموده و بعضا ممکن است یک دفعه و ناگهانی به آن نیاز پیدا کنیم. نشتی از شیرآلات و لوله های ساختمان , خرابی وسایل مختلفی همانند شوفاژ و پکیج , از کار افتادن موتورخانه و وجود نم در سقف و دیواره ای منزل , چکه از نقاط مختلف منزل و سرویس بهداشتی , گرفتگی و پس زدن از راه آب و کفشور و دیگر مشکلات تاسیساتی باعث میشوند که بسیاری از ما و آنا به یک لوله کش و تاسیسات کار نیاز پیدا کنیم. خدمات تاسیساتی لوله کشی ستارخان با ارایه خدمات تخصصی در هر یک از زمینه ها به صورت اورژانسی آماده ارایه این خدمات به صورت فوری بوده و تعمیرکاران لوله کشی ما در حد نیاز وسایل تاسیساتی نیز به همراه خود دارند.

خدمات لوله کشی ستارخان

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب ساختمان, لوله کشی روکار و توکار آب سردوگرم, لوله کشی پلیمری تک لایه ,پنج لایه و فلزی, خدمات اجرایی و تعمیراتی لوله کشی شوفاژ, لوله کشی شوفاژ روکار و توکار, لوله کشی تک لایه و پنج لایه جوشی,پرسی,کوپلی دنده ای و فیتینگ

لوله کشی فاضلاب و تعمیرات لوله فاضلاب, لوله کشی پلیکا , پوش فیت , پلی اتیلن و فاضلاب شهری اگو

لوله بازکنی و رفع انسداد لوله, تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نم – ترمیم لوله و بنایی مربوطه, تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی با کمترین تخریب و بنایی ممکن با کار درجه یک و هزینه به صرفه.

لوله کشی گاز ستارخان

اجرای لوله کشی گاز ساختمان, تعمیرات کلی و جزیی گازکشی آپارتمان,مسکونی تجاری,اداری و صنعتی,  لوله کشی گاز پکیج , آبگرمکن دیواری , مشعل, مراکز پخت غذا, آشپزخانه و مراکز پخت غذا,اجاق گاز , باربکیو.

تعمیرات لوله کشی ستارخان

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب به چند شیوه متفاوت انجام میشود. بازسازی صفر تاصد یا مقطعی لوله کشی, ترمیم و تعمیرات کم و زیاد از جمله خدمات تاسیساتی لوله کشی ستارخان هستند.

از جمله سرویس هایی که  درخواست زیادی در خدمات تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی ستارخان در تعمیرات لوله کشی آب, عیب یابی و تشخیص ترکیدگی و نم موجود در برخی از قسمت های ساختمان است, که معمولا به شکل ویژه توسط افراد مجرب و با دستگاه نشت یاب و تجربه کارشناس لوله کشی انجام میشود. هر چند که ممکن است در برخی مواقع نتوان دقیقا نقطه خرابی لوله کشی را تعیین کرد و بسیاری از موارد منجر به تخریب و کنده کاری قسمتهایی از ساختمان یا آپارتمان میشود.

حتی در بعضی خرابی ها , تشخیص نشتی بین خرابی لوله کشی آب, شوفاژ یا فاضلاب نیز کاری مشکلی به نظر میرسد. بعضا دیده شده که هیچ خرابی در لوله کشی وجود نداشته و نفوذ آب به لایه های زیرین سقف و دیوار به دلیل خرابی عایق سرویس بهداشتی حمام توالت و آشپزخانه و یا موارد دیگری نظیر نشتی از پشت شیرالات یا تجهیزات سرویس بهداشتی باشد.

محاسبه هزینه اجرای لوله کشی نسبت به تعمیرات کار راحتی تری است. کار اجرای لوله کشی با یک توضیحات چند دقیقه ای کاملا شرح داده شده و به آسانی قابلیت قیمت گذاری دارد, حال آنکه به علت مشخص نبودن گستردگی , عمق, تعداد , متراژ, سایز و نوع تعمیرات, در این موارد نمیتوان قیمت مشخصی داد و طرفین بایستی مقطعی و تقریبی به توافق قیمت برسند.

این خرابی ها در لوله کشی فاضلاب خود را بیشتر نشان میدهد و یکی از پیچیده ترین موارد برآورد قیمت در کارهای تاسیساتی ستارخان را میتوان تعمیرات لوله فاضلاب دانست. بازدید از محل میتواند باعث شود کار برآورد قیمت, برای لوله کش و تعمیرکار آسان تر شود.

در صورت نیاز به خدمات تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی ستارخان با تاسیسات لوله کشی غرب تهران تماس بگیرید.