خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

نصب لوستر سعادت آباد

نصب  لوستر سعادت آباد

خدمات باز کردن و نصب لوستر سعادت آباد , بدون تعطیلی 09129352189

نصب انواع لوستر سبک و سنگین , چراغ سقفی , دیواری , لوسترشاخه ای , ریموت دار , ال ای دی , نصب قطعات , مونتاژ , دمونتاژ و جابجایی لوستر , اجراو تعمیرات تاسیسات برق و سیم کشی و کلیه خدمات برق ساختمان شبانه روزی در محدوده سعادت آباد.

لوستر یکی از وسایل روشنایی و در عین حال  دکوراتیو در منازل مسکونی محسوب شده  که با  طرحهای متنوع و شکیل، پارامتر مناسبی جهت افزایش زیبایی خوبی برای زیباسازی خانه ها و حتی در برخی موارد پنهان کردن ضعفهای دکوراسیون داخلی یک مکان کارایی مثبتی دارند.

اما برای نصب لوستر با توجه به سیم کشی ساختمان و شرایط نصب و تحکیم لوستر روی سقف , لوستر یا پایه,  می بایست دقت نظر زیادی به خرج داد , تا علاوه بر بیشتر کردن طول عمر لامپها و لوستر , دغدغه ای بابت استحکام لوستر وجود نداشته باشد.

نصب لوستر سعادت آباد

نصب لوستر شامل قطع کردن جریان برق , تست وجود برق در سیم هایی که قرار است لوستر به آنها نصب شوند. مهیا کردن زنجیر و قلاب یا پیچ و براکت برای نصب لوستر روی سقف یا بر روی دیوار , متصل کردن لوستر به سقف یا دیوار و نصب سرسیم ها و تست لوستر میشود. 

قبل از هر چیزی برای امنیت شما لازم است که بعد از تست با استفاده از یک فازمتر کلید برق قطع شود. سپس با توجه به مدل لوستر, لوستر را در کمترین مقدار وزن خود آویزان کرده و سپس لوازم اضافی را روی آن بازگذاری کنید.

حصول اطمینان از اینکه زنجیر , قلاب یا پیچ قادر به نگهداری لوستر روی دیوار یا سقف است بسیار مهم است. این مساله به تجربه شما بستگی دارد و یک نصاب لوستر با توجه به سوابق خود این مساله را تشخیص میدهد. در نصب لوستر سقفی میتوان با استفاده از زنجیر های کارگذاشته در سقف برای نصب لوستر های سنگین استفاده نمود. در صورتیکه سقف فاقد زنجیر باشد , بایستی با استفاده از جوشکاری اقدام به ایجاد زنجیر و قلاب روی سقف نمود. در نصب لوستر سبک در سعادت آباد میتوان با استفاده از پیچ پروانه ای این کار را انجام داد. 

لوسترهای دیوار اغلب با استفاده از پیچ و رولپلاک نصب میشوند. نصب لوستر دیوار کوب نسبت به لوسترهای سقفی و آویزان راحت تر است. 

لوسترهایی که روی سقف نصب میشوند یا روی قلاب نصب و آویزان میشوند و یا اینکه ابتدا پنل آنها روی سقف با استفاده از پیچ نصب شده و سپس بدنه لوستر روی آنها سوار میشود. در نصب لوستر بایستی تا حد امکان لوستر سبک نصب شده و بعد از پایان عملیات لوازم تزینی و کریستال ها یا پولک های آن نصب شود.

برق را خاموش کنید. اگر همانطور که قبلاً توضیح داده شد نیازی به جدا کردن وسایل قدیمی نداشتید، ممکن است برق را خاموش نکرده باشید. به تابلو برق بروید و کلید مدار را خاموش کنید یا فیوز مربوط به مداری را که روی آن کار می کنید بردارید. 

استفاده از تستر مدار یا با قطع برق کل خانه، مطمئن شوید که برق قطع شده است.
اگر فیکسچر بین تیرچه های سقفی است، از بادبند پنکه استفاده کنید. بریس پنکه ای بخرید که وزن بیشتری نسبت به لوستر شما تحمل کند. اکثر آنها می توانند وزنی تا 150 پوند (68 کیلوگرم) را تحمل کنند. بادبند فن را از سوراخ سقف قرار دهید و آن را بچرخانید تا در بالای سقف، در سراسر سوراخ قرار گیرد. میله را بین انگشتان خود بچرخانید تا بازوهای آن را باز کنید تا زمانی که احساس کنید هر دو انتهای آن با تیرچه های سقف تماس دارند. از آچار برای محکم کردن بند استفاده کنید، اما با استفاده از نیروی بیش از حد روی تیرچه ها کشش وارد نکنید
  1. قبل از دست زدن به هر سیم برق مطمئن شوید که کلید قطع کننده خاموش شده باشد.
  2. طول زنجیر مورد نیاز برای آویزان کردن چراغ را تعیین کنید. به طور معمول یک سقف 8 فوتی تقریباً نیاز دارد. 1-2 فوت زنجیر برای آویزان کردن وسایل. هر زنجیره ناخواسته را با استفاده از 2 جفت انبردست برای باز کردن حلقه (های) ناخواسته بردارید.
  3. میله متقاطع را با پیچ های (2) از طریق شکاف های دو طرف میله متقاطع به خوبی به جعبه اتصال وصل کنید. (Crossbar باید طوری نصب شود که نشان «GND» رو به بیرون باشد.)
  4. نوک رزوه ای را به سوراخ رزوه ای در میله متقاطع پیچ کنید. آن را در 5 دور کامل بچرخانید.
  5. نصاب لوستر سعادت آباد
  6. یک سر زنجیر را با باز کردن حلقه اخری زنجیر لوستر به حلقه بالای چراغ روشنایی ببندید. پیوند باز را از طریق حلقه فیکسچر قرار دهید و حلقه را ببندید تا زنجیره به آن قفل شود. اکنون زنجیر را از طریق حلقه یقه پیچ و صفحه سقف وارد کنید، (مطمئن شوید پنل سقف در بالا و رو به جهت صحیح باشد) سپس انتهای دیگر زنجیر را به یقه رابط زنجیر ببندید. یقه اتصال زنجیر چراغ را به نوک نخی که از قبل در میله متقاطع قرار داده شده است، پیچ کنید. اکنون چراغ باید در ارتفاع مورد نظر آویزان شود.
  7. سیم زمین را بردارید و از حلقه های زنجیر ببافید (تقریباً هر حلقه چهارم)، حتما از حلقه یقه پیچ و صفحه سقف رد کنید. وقتی به بالای زنجیره رسیدید، سیم را از یقه رابط زنجیر عبور دهید تا از بالای میله متقاطع خارج شود. اندازه گیری تقریبا 6 اینچ سیم را از میله متقاطع خارج کنید و تعادل را قطع کنید.
  8. حالا همین کار را با سیم سرب فیکسچر انجام دهید.
  9. قیمت نصب لوستر سعادت آباد
  10. هزینه نصب لوستر به صورت  هر عدد لوستر یا هر شاخه لوستر یا هر سانتی متری لوستر محاسبه شده و اجرت نصب لوستر معمولی بین 200 تا 300 هزار تومان است.
  11. انتهای سیم را نوار کنید و در جعبه برق به سیم ها وصل کنید (نیمه آجدار سیم فیکسچر مشکی به سیم سفید در جعبه برق و نیمه صاف سیم فیکسچر به سیم سیاه در جعبه برق وصل می شود.
  12. سیم زمین براکت را به سیم زمین در جعبه برق یا به پیچ زمین روی میله متقاطع وصل کنید.
  13. از کاور پلاستیکی سرسیم برای پوشاندن تمام اتصالات سیم لخت استفاده کنید. اگر کانکتورهای سیم ارائه نشده‌اند، می‌توانید از اتصالات دیگر نصب لوستر سعادت آباد خود استفاده کنید یا کانکتورهای جدید را در یک فروشگاه الکتریکی خریداری کنید.
  14. صفحه سقف را بلغزانید و حلقه یقه زنجیر را به سمت بالا بپیچید تا صفحه سقف با سقف همسطح شود. حلقه یقه پیچ را سفت کنید تا محکم شود.
  15. در صورت نیاز به خدمات باز کردن و نصب لوستر سعادت آباد با برقکار سعادت آباد تماس بگیرید.

نصب و تعمیر پمپ آب سعادت آباد

تعمیر پمپ آب سعادت آباد

خدمات نصب و تعمیر پمپ آب سعادت آباد, عیب یابی و تعمیرات پمپ تحت فشار آب ساختمان , تعویض و تنظیم کلید اتوماتیک پمپ , شارژ باد تیوب و تعویض تیوب منبع تحت فشار آب ساختمان, پمپ آب , لوله کشی ساختمان,  نصب منبع ذخیره ساختمان , نصب و ساخت بوستر پمپ آب , نصب پمپ آب آپارتمانی کم صدا.

نصب پمپ آب سعادت آباد

در سال های اخیر به دلیل افزایش مصرف و کاهش منابع آب , فشار آب شهری در بسیاری از مناطق کم شده و همین باعث میشود که در برخی از ساختمان های افت فشار آب ساختمان را شاهد باشیم. به همین دلیل بسیاری از ساختمان ها ناچار به نصب پمپ و استفاده از سیستم های آبرسانی میشوند.

برای نصب پمپ در یک ساختمان بهتر است که به صورت گروهی عمل شود. اصولا در ساختمان های آپارتمانی که دارای تعدادی آپارتمان هستند بهتر است که کار به صورت گروهی انجام شود. چرا که نصب پمپ در یک یا چند آپارتمان هم هزینه خرید, نصب و تعمیرات را افزایش میدهد و هم اینکه در روند آبرسانی اختلال به وجود نمی آید. مختل شدن سیستم آبرسانی در ساختمان هایی که بعضی واحدها مجهز به پمپ هستند و برخی فاقد پمپ به دلیل این به وجود می آید که در زمان عملکرد پمپ لوله های مشترک کاملا تخلیه شده و واحدهای بدون پمپ بدون آب میمانند. پس توصیه میشود که در هنگام نصب و راه اندازی پمپ کلیه واحدهای آپارتمان با یکدیگر همکاری داشته باشند.

برای نصب پمپ آب در یک ساختمان هم میتوان از منبع استفاده کرد و هم میتوان بدون منبع کار شود که البته از لحاظ فنی تفاوتهایی دارند. 

نصب منبع بدون پمپ باعث میشود که آب داخل لوله تخلیه شود. این مساله موجب میشود که واحدها و ساختمان های مجاور در زمان کارکرد پمپ با مشکل کسری آب مواجه شوند. 

نصب پمپ با مخزن هم مشکلاتی نظیر جای نصب منبع و هزینه خرید آنرا دارد اما به طور کلی و اصولی نصب پمپ با مخزن اصولی تر بوده و ضمن اینکه نصب پمپ بدون منبع میتواند ایراداتی از طرف سازمان آب داشته باشد.

در هنگام نصب پمپ یک مسیر جایگزین یا بای پس برای پیش بینی خرابی پمپ از مدار خارج کردن پمپ در نظر گرفته میشود.

برای نصب پمپ آب ساختمان یک لوله ورودی اصلی لوله کشی ساختمان بعد از کنتور به ورودی پمپ و یک خروجی پمپ 

تعمیر پمپ آب سعادت آباد

لوازم و قطعات مورد نیاز برای نصب پمپ تحت فشار برای نصب پمپ آب خانگی به یک منبع تحت فشار, یک کلید اتوماتیک یا میکروسوییچ پمپ,مانومتر و پنج راهی همراه با اتصالات  متناسب با پمپ و لوله کشی احتیاج داریم.

هر یک از لوازم مذکور عملکرد خاصی داشته که توضیح خواهیم داد. مخزن تحت فشار,منبعی است فلزی که یک تیوپ در داخل خود دارد.آب با فشار پمپ به داخل لوله ها رفته و این منبع با فشار باد تیوپ یک فشار تنظیم شده را که توسط کلید اتوماتیک رگلاژو  به آن دستور داده شده است را به سیستم وارد میکند.

باد داخل منبع باید دارای فشار حدود 25 تا 35 Psi , بسته به ارتفاع و زیر بنای ساختمان باشد. فشار روی کلید پمپ  هم بسته به ساختمان از 3 تا 10 بار متغیر است و این رنج به زیربنا و ارتفاع ساختمان بستگی دارد. پنج راهی پمپ در واقع رابط بین کلید اتوماتیک,پمپ , فشار سنج و منبع تحت فشار و سیستم لوله کشی ساختمان میباشد.

لیست خرابی های پمپ عبارتند از:

  1.  سوراخ شدن تیوب منبع که با تعویض آن رفع عیب میشود.
  2. کاهش باد منبع که بایستی توسط تلمبه یا کمپرسور شارژ باد انجام شود.
  3. نقص در کلید منبع که احتمالا با تعویض یا تنظیم آن رفع مشکل انجام میشود.
  4. خرابی لوله کشی که بایستی توسط لوله کش مشکل  حل شود.
  5. نشتی آب از بعضی نقاط پمپ که موجب از کار افتادن پمپ میشود. که احتمالا با تعویض سیل و قطعات توسط تعمیرکار پمپ سازی و سیم پیچی درست شود.
  6. سوختن پمپ و خاموش شدن پمپ که ممکن است قابل تعمیر باشد یا ارزش تعمیر کردن نداشته باشد.

نصب پمپ آب در خانه شما نیازی به کار پیچیده ای ندارد، اما از آنجایی که پمپ آب ترکیبی از برق و آب است، باید نهایت دقت را به عمل آورد تا اطمینان حاصل شود که نصب به طور ایمن انجام می شود. برای نصب پمپ آب به مهارت های فنی و عملی اولیه نیاز دارید.

اگر شک دارید، لطفاً با یک نصاب حرفه‌ای مشورت کنید، به خصوص اگر وضعیت شما پیچیده‌تر است، یا اگر در ملکی زندگی می‌کنید که خدمات مشترک و تعمیر و نگهداری تجهیزات بیرونی دارد.

اگر مطمئن هستید که مهارت های لوله کشی و برق مورد نیاز را دارید، نکاتی وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی و نصب سیستم پمپ فشار خود در نظر داشته باشید.

نصب با مخزن آب یا منبع آب ساکن شروع می شود.

پمپ های فشار همیشه در ترکیب با مخزن آب یا منبع آب استفاده می شوند زیرا پمپ نمی تواند منبع آب ارائه شده توسط تامین کننده شهرداری شما را افزایش دهد. (اگر منبع شهری شما فقط هفت لیتر در دقیقه باشد، (مثلا) و پمپ شما طوری طراحی شده باشد که بیش از 15 لیتر در دقیقه تولید کند، موتور تحت فشار قرار می گیرد – که عمر مفید آن را کاهش می دهد – و نتایج ناامیدکننده خواهد بود.)

در مورد موقعیت مخزن آب یا منبع آب ساکن خود تصمیم بگیرید.

محل مخزن آب به فضایی که در دسترس دارید، فاصله از نزدیکترین لوله آب/ لوله ناودانی و منبع تغذیه بستگی دارد.

فاصله مهم است، زیرا فشار و جریان تحت تأثیر اصطکاک داخل لوله ها قرار می گیرد، بنابراین هر چه پمپ مجبور باشد آب را به جایی که لازم است فشار دهد، دبی و فشار کمتر می شود.

شما همچنین به منبع تغذیه برای موتور پمپ نیاز خواهید داشت، بنابراین فاصله تا پمپ بر طول کابلی که باید نصب کنید تأثیر می گذارد و این بر هزینه نصب تأثیر می گذارد.    

همچنین اندازه مخزن آب خود را که می تواند از مخازن ذخیره کوچک تا بزرگ متغیر باشد را درک کنید. مخزن باید همیشه روی سطحی محکم، صاف و کاملاً هموار نصب شود که زیر وزن آب فرو نریزد. به یاد داشته باشید که یک مخزن پر آب 5000 لیتری بیش از پنج تن وزن خواهد داشت! بهتر است پایه مخزن را کمی از سطح زمین بلند کنید تا پمپ کمی پایین تر از خروجی مخزن نصب شود. این کار کمک می‌کند تا پمپ پر از آب باشد و از خشک شدن و احتمالاً آسیب رساندن به آن جلوگیری کند.

مخزن آب چگونه پر می شود؟

به عبارت ساده، مخزن آب شما پر از آب کم فشاری است که از طریق یک شیر شناور ساده متصل به منبع آب ساکن شهری/آب استاتیک جایگزین می شود که با پر شدن مخزن بسته می شود. هنگامی که آب استخراج می شود، این دریچه باز می شود تا مخزن دوباره پر شود، به همان روشی که سیستم فلاش توالت کار می کند. پمپ فشار از این آب برای تغذیه خانه شما با فشار بالاتر استفاده می کند. با مصرف آب، پمپ به طور خودکار روشن و خاموش می شود. 

اندازه مخزن ذخیره آب

اندازه مخزن آب به میانگین مصرف آب شما بستگی دارد و بسته به اینکه بخواهید آب باران را نیز برداشت کنید، می تواند از یک مخزن کوچک 750 لیتری تا 10000 لیتر متغیر باشد. اگر می‌خواهید از خطوط شهری ترسیم کنید، می‌توانید این را در کنتور قرائت آب تعیین کنید.

برای یک ساختمان 4 واحدی کوچک منبع 500 تا 1000 لیتری برای یک ساختمان 10 واحدی 100 متری یک منبع 1000 تا 2000 لیتری کافی است.

نصب لوازم جانبی پمپ آب

اکنون که محل مخزن ما را شناسایی و آماده کرده اید و فضای کافی برای پمپ فشار و مخزن انتخابی شما وجود دارد، باید کابل برق و سوئیچ ایزولاتور مناسب موتور سایز مورد نظر خود را با در نظر گرفتن قدرت نصب کنید. رتبه بندی موتور  

اندازه کابل را در نظر داشته باشید، زیرا کیلووات پمپی که انتخاب می کنید تعیین می کند که از چه کابلی برای تامین برق پمپ استفاده کنید.

محل نصب پمپ فشار بایستی رو زمین یا توسط پایه محکم شده باشد

پمپ تحت فشار دارای سوراخ هایی نصب در پایه هستند تا بتوان آن را روی زمین ثابت کرد. این تضمین می کند که پمپ همیشه عمودی و در موقعیت صحیح باقی بماند. هر نوع ارتعاش یا صرفاً روشن/خاموش کردن پمپ می‌تواند باعث شود که پمپ شل از موقعیت خود خارج شود.

یک شیر اتوماتیک یکطرفه نصب کنید

همیشه باید یک شیر بدون بازگشت، شیر یک طرفه یا شیر چک به عنوان بخشی از سیستم پمپ نصب شده باشد و معمولاً در بسته بندی موجود است.

مطمین شوید که لوله ورودی مستقیم و به اندازه کافی بزرگ است.

یکی از عوامل مهمی که باید در نظر بگیرید مسیر لوله ای است که از مخزن شما به ورودی پمپ می آید. این باید تا حد امکان مستقیم و حداقل 100 سانتی متر باشد تا از هرگونه تلاطم در آب ورودی به پمپ جلوگیری شود.

نصب اتصالات 90 درجه نزدیک به ورودی پمپ باعث تلاطم می شود که می تواند منجر به تشکیل حباب های هوا شود که می تواند به پمپ آسیب برساند. 

اگر پمپ کوچکی دارید، می توانید از لوله کشی پنج لایه یا شلنگ فلکسی بین پمپ و بقیه سیستم آب استفاده کنید تا از انتقال هرگونه لرزش احتمالی در سراسر خانه جلوگیری کنید. این می‌تواند باعث ایجاد صداهای تحریک‌کننده و ارتعاشات نیز در طول سال‌ها استفاده شود.

مطمین شوید که لوله های آب شما اندازه مناسبی دارند.

اطمینان حاصل کنید که از لوله های اندازه مناسب استفاده می کنید و سعی کنید با اندازه موجود سیستم آبرسانی خانه شما مطابقت داشته باشد. هر بار که قطر لوله تغییر می کند یا زانویی در لوله وجود دارد، جریان یکنواخت آب را مختل می کند و این منجر به افت فشار و جریان می شود.

شیرهای قطع را در ورودی و خروجی نصب کنید.

اطمینان حاصل کنید که دریچه های قطع را نصب کنید تا پمپ بدون نیاز به پمپاژ آب در کل سیستم جدا شده و آزمایش شود. شما باید بتوانید پمپ را دور بزنید تا در صورت نیاز به برداشتن یا سرویس دهی شود. اگر تصمیم به ارتقاء به پمپ بزرگتر در آینده داشته باشید، این روند را نیز ساده می کند.

از پمپ خود در برابر عناصر محافظت کنید.

پمپ همچنین باید از برف و باران، گرد و غبار بیش از حد و غیره محافظت شود تا از عمر طولانی و عملکرد مداوم اطمینان حاصل شود. محصولات مسکن پمپ موجود است.

با متخصصان تهران 24 تماس بگیرید تا به شما توصیه کنند دقیقاً چه چیزی با نیازهای شما مطابقت دارد.

مستقیماً از کارشناسان در مورد نحوه نزدیک شدن آنها به نصب پمپ فشار در خانه بشنوید.

در صورت نیاز به خدمات نصب و تعمیر پمپ آب سعادت آباد با ما در تاسیسات تهران 24 تماس بگیرید.