خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات لوله کشی سعادت آباد

خدمات لوله کشی سعادت آباد

خدمات لوله کشی سعادت آباد ارایه کلیه خدمات لوله کشی آب وفاضلاب , شوفاژ و پکیج , گاز و موتورخانه سعادت آباد و محدوده اطراف.

نصب و تعمیر شیرآلات , توالت فرنگی , روشویی و فلاش تانک. عیب یابی و تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه ؛ نصب , تعویض و آب بندی سیفون ظرفشویی و روشویی , نصب کلیه تجهیزات تاسیساتی و لوازم منزل و کلیه خدمات لوله کشی و تاسیساتی ساختمان سعادت آباد.

خدمات لوله کشی و تاسیساتی سعادت آباد شبانه روزی : 09129352189 بدون تعطیلی

خدمات لوله کشی سعادت آباد

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و شوفاژ سرد و گرم روکار و توکار, اجرا و تعمیر لوله کشی آب , پکیج دیواری , رادیاتور , موتورخانه, تعمیر و تعویض شیر فلکه های ورودی واحد و آپارتمان.

لوله کشی  با لوله اتصالات تک لایه پلیمری پلاستیکی سفید و پنج لایه, پرسی, دنده ای و جوشی

اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب ساختمان و آپارتمان, تغییرات واصلاحات لوله کشی توالت و حمام. حمام توالت , آشپزخانه, لوله کشی پلیکا , پوش فیت و پلی اتیلن, تعویض سیفون توالت ایرانی , تعمیر لوله چدنی , تعویض و آب بندی لوله چدنی.

تشخیص ترکیدگی لوله آب , شوفاژ و فاضلاب ,نشت یابی , رفع نم و نشت دیوار و سقف و تعمیرات بنایی مربوطه لوله بازکنی و رفع گرفتگی راه آب فاضلاب , کفشور سرویس بهداشتی , سیفون توالت ایرانی و فرنگی , پارکینگ, رفع نم حمام و آشپزخانه , لوله کشی , ایزوگام و بندکشی سرامیک و کاشی همراه با ترمیم.

خدمات تاسیسات ساختمان شامل بر تاسیسات مکانیکی و الکتریکی میشود. خدمات برقکاری شامل اجرا و تعمیرات سیم کشی و برق رسانی, نصب تجهیزات و لوازم برقی , عیب یابی و تعمیر سیم کشی ساختمان میباشد. این رشته تخصصی بوده و یک برقکار ممکن است در زمینه اجرای سیم کشی ساختمان , تعمیر برق ساختمان و یا هر دو تبحر داشته باشد.

اجرا و و تعمیرات لوله کشی سعادت آباد

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب به چند روش مختلف صورت میگیرد. بازسازی لوله کشی, اجرای مقطعی و تعمیرات جزیی از جمله خدمات لوله کشی در سعادت آباد هستند.

از جمله خدماتی که که درخواست زیادی در تعمیرات لوله کشی آب, عیب یابی و تشخیص ترکیدگی و نم موجود در برخی از قسمت های ساختمان است, که معمولا به شکل ویژه توسط افراد مجرب و با دستگاه نشت یاب و تجربه کارشناس لوله کشی انجام میشود. هر چند که ممکن است در برخی مواقع نتوان دقیقا نقطه خرابی لوله کشی را تعیین کرد و بسیاری از موارد منجر به تخریب و کنده کاری قسمتهایی از ساختمان یا آپارتمان میشود.

حتی در برخی نشتی , تمایز نشتی بین خرابی لوله کشی آب, شوفاژ یا فاضلاب نیز کاری مشکلی به نظر میرسد. بعضا دیده شده که هیچ خرابی در لوله کشی وجود نداشته و نفوذ آب به لایه های زیرین سقف و دیوار به دلیل خرابی عایق سرویس بهداشتی حمام توالت و آشپزخانه و یا موارد دیگری نظیر نشتی از پشت شیرالات یا تجهیزات سرویس بهداشتی باشد.

براورد هزینه اجرای لوله کشی نسبت به تعمیرات کار راحتی تری است. کار اجرای لوله کشی با یک توضیحات یکی دو دقیقه ای کاملا شرح داده شده و به آسانی قابلیت قیمت گذاری دارد, حال آنکه به علت معلوم نبودن میزان و نوع تعمیرات, در این موارد نمیتوان قیمت مشخصی داد و طرفین بایستی مقطعی و تقریبی به توافق قیمت برسند.

این مشکل در لوله کشی فاضلاب خود را بیشتر نشان میدهد و یکی از فنی ترین موارد تخمین قیمت در کار تاسیساتی لوله کشی را میتوان تعمیرات لوله فاضلاب دانست. بازدید از محل میتواند باعث شود کار برآورد قیمت, برای لوله کش و تعمیرکار آسان تر شود.

لوله کشی آب سعادت آباد

لوله کشی آب به دو صورت روکار و توکار یا تعمیر و عیب یابی لوله کشی و خرده کاری تاسیسات شیرآلات انجام میشود. اولین مساله این است که از نوع کار و کم و کیف آن اطلاع پیدا کرده و یک قیمت تقریبی به مالک یا کارفرما ارایه شود. در خدمات اجرای لوله کشی آب سعادت آباد بایستی از کار بازدید شده و قیمت دقیق ارایه شود اما در کار تعمیراتی یک نرخ تقریبی به صورت تلفنی اعلام شده و در صورت موافقت با حضور نرخ دقیق اعلام میشود.

تفاوت بین لوله کشی روکار و توکار

از نقطه نظر فنی هیچ تفاوتی بین لوله کشی روکار و توکار وجود ندارد. لوله کشی به این دلیل توکار انجام میشود که ظاهر ساختمان را زشت نکند. به همین دلیل بعد از چیدمان داخلی ساختمان لوله کشی ساختمان هم در بخش فاضلاب و هم در بخش آب و دیگر تاسیسات ساختمان انجام میشود و بعد از آن با استفاده از مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان پوشانده میشود. این مساله باعث میشود که نمای ساختمان هم در بخش داخلی و هم نمای ساختمان زیباتر شود. 

از جمله خدمات ما در لوله کشی تاسیساتی سعادت آباد , تبدیل لوله کشی روکار به توکار یا برعکس است.

اما در برخی موارد به دلیل ترکیدگی و تعویض لوله کشی و یا قصد اجرای لوله کشی پس از ساخت ساختمان ما ناچار به استفاده از لوله کشی روکار میشویم. البته در بخش لوله کشی فاضلاب به دلیل قطر بیشتر لوله های فاضلاب نسبت به شوفاژ , گاز و لوله کشی آب خیلی نمیتوانیم از لوله کشی روکار استفاده کنیم. به همین دلیل لوله کشی روکار معمولا در مورد لوله کشی آب , لوله کشی پکیج و گاز اجرا میشود.

قیمت لوله کشی روکار و توکار تفاوتی نداشته و فقط هزینه تخریب و کنده کاری لوله کشی فرق آنهاست که جداگانه محاسبه میشود. جهت دریافت اطلاعات در مورد تاسیسات ساختمان و خدمات لوله کشی سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

تلفن : 09129352189-22537778 شبانه روزی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد