خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

سرویس و تعمیر کولر ابی بلوار فردوس

تعمیر کولر ابی بلوار فردوس

تهران پایپر بهترین مرکز تعمیر کولر ابی سعادت اباد با ارایه خدمات 24 ساعته و ضمانت اجرای کار.

با خیالی راحت تعمیرات کولر آبی بلوار فردوس را به ما بسپارید. 09129352189 بدون تعطیلی و شبانه روزی.

نصب, لوله کشی, سیم کشی و راه اندازی کولر آبی و سلولزی, شستشو, روغن کاری و سرویس کولر آبی, عیب یابی و رفع عیب کولر آبی و قطعات, نصب , تعویض و تعمیر موتور کولر آبی, پمپ آب کولر, برزنت و شناور کولر, کلید برق کولر, تسمه و پولی کولر, تعویض یاتاقان کولر, رفع سر و صدای کولر, تعمیر و تعویض کفی کولر و کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی بلوار فردوس شرق و غرب

سرویس کولر آبی در شروع فصل یک امر لازم و اجتناب ناپذیر میباشد. تعویض پوشال و از بین بردن کثیفی ها و آلودگیهای کولر هم موجب کاهش حساسیت های تنفسی شده و هم راندمان کولر را بالا میبرد و در عین حال خنکی بیشتری نصیب شما خواهد شد. شما اگر بهترین کولر آبی را هم به صورت دوره ای سرویس و روغن کاری نکنید در طول مدتی کمی به یک آهن پاره تبدیل میشود. کولر مانند هر وسیله دیگری نیاز به نگهداری صحیح دارد.

تعمیرکار پکیج بلوار فردوس

هزینه سرویس و تعمیر کولر ابی بلوار فردوس

هزینه سرویس و تعمیر کولر آبی بستگی به نوع کار داشته و اجرت آن از حداقل 400 هزار تومان در سال 1403 شروع شده و بستگی به خرید لوازم و هزینه ها ممکن است تا چند میلیون تومان نیز برسد. سرویس اولیه کولر در هنگام راه اندازی طول عمر کولر و کیفیت باد خروجی آنرا افزایش میدهد.

سرویس کولر با تعویض پوشال در حال حاضر 600 هزار تومان هزینه دارد. تعویض تسمه یا شلنگ و خدماتی از این قبیل اگر در هنگام سرویس کولر و دیگر خدمات تعمیر کولر ابی بلوار فردوس باشد در حدود 100 تا 200 هزار تومان اجرت به این هزینه افزوده میشود. تعویض کفی یا یاتاقان کولر آبی هزینه ای در حدود 1 میلیون تومان دارد. البته یاتاقان جلویی حدود 500 هزار تومان میشود. تعویض شفت و حلزونی در حدود 2 میلیون تومان هزینه دارد.

سرویس کولر آبی بلوار فردوس

تعویض پوشال کولر آبی به صورت سالانه علاوه بر بهبود عملکرد کولر یک بوی مطبوع و دوست داشتنی تولید کرده, که همراه خنکی آن, یک حس آرامش به انسان دست میدهد.

روغن کاری یاتاقان های کولر هم موجب روان کار کردن کولر و افزایش طول عمر موتور و قطعات مکانیکی کولر آبی میشود.

چک کردن قطعات کولر, سیم کشی برق و تنظیم کردن برخی قطعات نیز باعث بهتر شدن عملکرد کولر خواهد شد. تنظیم شیر و شناور کولر در بهبود مصرف آب و تنظیم تسمه در انتقال مناسب نیروی موتور کولر به حلزونی نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

با سرویس کولر آبی در حین اینکه از مزایای باد خنک برخوردار میشوید از خرابیهای کولر نیز تا حد زیادی کاسته میشود. عدم سرویس کولر آبی میتواند باعث بروز آلودگی, کاهش راندمان کولر, ایجاد سرو صدای زیاد, افزایش مصرف آب و برق و احتمالا صدمه به دیگر قطعات کولر و حتی محیط اطراف میشود.

تعمیرات کولر آبی بلوار فردوس

تعمیر و سرویس کولر آبی بلوار فردوس زیر مجموعه تاسیسات تهران می باشد که خدمات مرتبط با کولرهای ابی را در منطقه بلوار فردوس شرق غرب تهران ارائه می کند. افراد ساکن در منطقه بلوار فردوس  و سایر مناطق نزدیک می توانند از خدمات مختلفی که این مجموعه ارائه می دهد بهره مند شوند. برای اینکه بتوان عیب و خرابی سیستم کولر ابی را تشخیص داد لازم است که دانش و مهارت کافی داشته باشید اما افراد عادی از این دانش و مهارت بهره مند نخواهند بود. به همین دلیل نیز نیاز پیدا خواهند کرد که سرویسکاران و متخصصان که دارای دانش و مهارت در این زمینه هستند مشکلتان موجود را حل نمایند. برای اینکه کولر ابی شما در فصل تابستان هرگز دچار مشکل نشود باید همواره قبل از شروع فصل گرما سرویس ان را انجام دهید. می توانید سرویس کولر خود را به متخصصان و سرویسکاران مجموعه تعمیر و سرویس کولر سعادت اباد بسپارید. در ابتدا این افراد ماهر و با تجربه کلیه قطعات موجود در کولر ابی را بررسی می نمایند در صورتی که همه قطعات سالم باشد نیازی نیست که هزینه ای جهت تعویض قطعه بپردازید اما اگر قطعه ای خراب باشد و به درستی کار نکند شما با تشخیص به موقع می توانید از یک خسارت مالی سنگین جلوگیری نمایید. زیرا اگر اسیب یک قطعه در مرحله اولیه تشخیص داده شود خیلی بهتر و امن تر است تا اینکه بعدا ان را تشخیص داد. در صورت دیر تشخیص دادن مشکل کولر می تواند گاهی سبب سوختن کولر شما شود. در این صورت دیگر با هزینه کمی نمی توانید اسیب ایجاد شده را جبران نمایید. بلکه لازم است تا مبلغ بسیار زیادی را صرف خرید کولر ابی نمایید. که خرید دوباره کولر ابی برای هیچ شخصی مقرون به صرفه نخواهد بود. پس تعمیر و سرویس دوره ای کولر را جدی بگیرید تا از مشکلات بزرگتر جلوگیری کنید.

در این قسمت می خواهیم به شما توضیح دهیم که سرویسکاران و افراد ماهر در تعمیر و سرویس کولر بلوار فردوس ابتدا در شروع فصل گرما قبل از اینکه شروع به استفاده از کولر ابی نمایید موارد بسیار زیادی را مورد بررسی قرار می دهند. مثلا هنگامی که این سرویسکاران جهت سرویس کولر ابی به منزل شما مراجعه می نمایند ابتدا کولر شما را خاموش نموده و برق ان را به صورت مرکزی قطع می نمایند. سپس تعمیرکاران دریچه های خروجی باد کولر ابی را باز می کنند دقت داشته باشید که کلیه دریچه های خروجی باید باز باشد. سپس این سرویسکاران دریچه ها و پوشال ها را با دقت کافی بررسی می نمایند تا مشکلی در ان ها وجود نداشته باشد. از نظر وجود رسوبات سرویسکاران کولر کفی کولر را نیز بررسی می نمایند. یکی از مهم ترین موارد که سرویسکاران یا تعمیرکاران بسیار به ان توجه می نمایند بررسی قطعات الکترونیکی و مکانیکی موجود در کولر می باشد که باید نسبت به عملکرد صحیح تمامی قطعات ذکر شده اطمینان حاصل کرد. بررسی سلامت شناور کولر ابی از دیگر مواردی است که توسط سرویسکار انجام خواهد گرفت. واتر پمپ کولر باید بررسی شود و در صورتی که رسوباتی در ان مشاهده گردید باید بلافاصله نسبت به رفع این رسوبات اقدامات لازم انجام بگیرد. روغ کاری کردن موتور کولر یکی از مهم ترین اقداماتی می باشد که کلیه سرویسکاران به صورت کامل انجام خواهند داد.  حال بعد از اینکه تمامی موارد را سرویسکاران مجموعه تعمیر و سرویس کولر بلوار فردوس مورد بررسی قرار دادند. از شما درخواست خواهد شد که برق را وصل کرده و کولر را روشن نمایید. بعد از روشن نمودن کولر در صورتی که به درستی کار کند می توانید اطمینان حاصل نمایید که عملیات سرویسکاری با دقت بسیار بالایی انجام شده است. یکی از بهترین مجموعه های خدماتی در زمینه تعمیر و سرویس کولر بلوار فردوس تاسیسات تهران می باشد که می توانید خدمات مختلفی را به صورت بیست و چهار ساعته دریافت نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد