خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

نصب و تعمیر شیرآلات سعادت آباد

نصب و تعمیر شیرآلات سعادت آباد 

 ارایه کلیه خدمات نصب و تعمیر شیرآلات سعادت آباد شبانه روزی

تلفن : 09129352189 - 22537778 بدون تعطیلی.

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب , شوفاژ و گاز خانگی , نصب و تعمیر شیرآلات و توالت فرنگی سعادت آباد, ارایه کلیه خدمات لوله کشی تاسیساتی سعادت آباد ساختمان فوری.

نصب و تعمیر شیرآلات سعادت آباد

لوله کشی و نصب شیرآلات توکار و روکار , نصب و تعمیر وال هنگ و توالت فرنگی , نصب و تعمیر فلاش تانک توکار و روکار, نصب و تعمیر شیر دوش , شیر ظرفشویی معمولی و شلنگ دار, نصب شیر توالت فرنگی و ایرانی, نصب شیر روشویی . 

تعویض و نصب شیر روشویی , سرشور آرایشگاه و لوازم روشویی کابینتی و سنگی

نصب انواع شیر توالت ایرانی , فرنگی , شلنگ و لوازم مربوطه

نصب لوازم بهداشتی , اکسسوری , آیینه , شلف و تجهیزات آشپزخانه , حمام و توالت

تعمیرات و نصب جکوزی خانگی , وان حمام , کابین دوش , زیردوشی و …

نصب و تعمیر توالت فرنگی روکار و استراکچر وال هنگ توکار.

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب ساختمان, لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی

لوله کشی آب روکار و توکار, اجرا و تعمیر لوله کشی شوفاژ ساختمان, لوله کشی شوفاژ روکار و توکار, لوله کشی رادیاتور رفت و برگشت, لوله کشی پکیج روکار و توکار تبدیل لوله کشی موتورخانه و آبگرمکن به لوله کشی پیکج, لوله کشی سفید تک لایه و پنج لایه , لوله کشی جوشی,پرسی و فیتینگ با لوله اتصالات آذین,نیوپایپ و سوپرپایپ

اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب ساختمان, لوله کشی فاضلاب سرویس بهداشتی, آشپزخانه, لوله کشی فاضلاب با پلیکا , پوش فیت , چدن و پلی اتیلن, لوله کشی فاضلاب شهری اگو , انشعاب فاضلاب

تشخیص ترکیدگی لوله سعادت آباد

تشخیص ترکیدگی لوله آب , فاضلاب و شوفاژ, رفع نم و نشت آب, ترمیم شکستگی , خرابی و تعمیر بنایی مربوطه لوله بازکنی و رفع گرفتگی راه آب , سیفون کفشور و فاضلاب ساختمان.

تعمیر شیرآلات سعادت آباد

همانطور که مستحضر هستید در تعمیر هر دستگاهی و ابزاری مانند شیرالات , روشویی و فرنگی گام اول عیب یابی است . بعضی از ایرادات مانند خرابی مغزی شیر ایرادات مشخصی هستند که بایستی با تعویض مغزی رفع مشکل انجام شود , اما در برخی مواقع کار تعمیر شیرالات و تجهیزاتی مانند فرنگی کمی پیچیده تر بوده و بایستی سرویس کار شیرالات با بررسی و امتخان و خطاهایی به علت واقعی نقص در عملکرد پی ببرد.

نشتی آب از نقاط مختلف شیرآلات و گرفتگی شیر از جمله مهمترین مشکلاتی هستند که در نصب و تعمیر شیرآلات سعادت آباد با آن مواجه میشویم. در نشتی آب بایستی بررسی کنیم که آیا خرابی مغزی یا کاتریج موجب این مساله شده یا سوراخ شده شلنگ یا دیگر قطعات ریز مانند واشر یا شکستگی و ترک های ریز موجب این نشتی ها شده اندوپ.

گرفتگی شیرآلات نیز بعضا باعث کاهش فشار آب میشوند. البته بایستی بررسی کرد که آیا این کاهش فشار مربوط به یک شیر است یا تمام شیرها کم فشار هستند. اگر فشار یک شیر کم باشد میتوان حدس زد که شن ریزه یا رسوب موجب این مشکل است اما اگر تمامی شیرآلات ساختمان این مساله را داشته باشند احتمالا کمبود فشار مربوط به کل ساختمان بوده و بایستی یک فکر اساسی و کلی مانند نصب پمپ یا تعویض لوله های ساختمان انجام داد.

برای نصب و تعمیر شیرالات و لوازم بهداشتی منزل در منطقه سعادت آباد و محدوده با خدمات لوله کشی تهران  حاصل نمایید , تا به صورت 24 ساعته در سریع ترین زمان ممکن در خدمت شما عزیزان باشیم .