خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

تعمیر موتورخانه سعادت آباد

تعمیر موتورخانه سعادت آباد

نصب , راه اندازی , عیب یابی و تعمیر موتورخانه سعادت آباد شبانه روزی.

تلفن : 09129352189- 22537778 کلیه خدمات تاسیسات ساختمان سعادت آباد و محدوده.

طراحی , نصب و تعویض قطعات موتورخانه , سرویس دوره ای و نگهداری موتورخانه شوفاژ ,  عیب یابی و تعمیرات موتورخانه مرکزی , اجرا و تعمیرات لوله کشی موتورخانه و جوشکاری کلکتور , تعویض و تعمیر منبع موتورخانه , نصب منبع دوجداره و کویل دار , رسوب زدایی و اسیدشویی منبع کویلی, سرویس و تعمیر مشعل گازی, سرویس شیر فلکه های موتورخانه , هواگیری و راه اندازی رادیاتور شوفاژ , تغییر فصل موتورخانه در زمستان و تابستان,

خدمات تعمیر موتورخانه سعادت آباد شبانه روزی

خدمات ما در کل روزهای سال و به صورت شبانه روزی بوده و تجهیزات احتمالی نیز برای موارد اورژانسی در دسترس است. 

بویلرها یکی از قابل اعتمادترین سیستم های گرمایشی هستند که در اختیار صاحبان خانه قرار می گیرد. از آنجایی که دیگ‌ها از قطعات متحرک کمتری نسبت به کوره‌ها یا پمپ‌های حرارتی استفاده می‌کنند، دیگ‌ها سایش و پارگی کمتری انباشته می‌کنند و به طور کلی عمر طولانی‌تری دارند. 

اما هیچ تضمینی وجود ندارد که دیگ شما همیشه بدون مشکل کار کند. ممکن است لازم با

ما همه آنجا بوده ایم. می‌روید بخاری‌تان را روشن می‌کنید و متوجه می‌شوید که بدترین کابوس‌های شما در واقع یک شبه به حقیقت می‌پیوندند - هوا یخ می‌زند، و دیگ بخار تصمیم گرفته است که کارایی خود را پایین بیاورد یا به طور کلی کار را متوقف کند. در حالی که ممکن است به اشتراک گذاری کلمات قوی با یک شی بی جان در فریتز فکر کنید، با تماس با تکنسین های دیگ بخار ما در عوض، نتایج بهتری خواهید داشت!

در یک ساعت گرمایش و تهویه مطبوع، ما دیگ‌هایی مانند پشت عناصر گرمایشی خود را می شناسیم - بسیار خوب! هنگامی که با تیم ما تماس می گیرید، می توانید مطمئن باشید که به سرعت توسط یک متخصص خدمات دیگ بخار اصیل، واجد شرایط برای پیدا کردن علت واقعی مشکلات گرمایشی و ارائه تعمیرات و نگهداری مناسب مورد نیاز برای بازگرداندن راحتی و تنظیم، به شما کمک خواهد کرد. تعمیر موتورخانه سعادت آباد و محدوده اطراف.

خدمات تعمیر دیگ بخار

تیم تکنسین های دیگ بخار ما می توانند در تعویض قطعات دیگ و تکمیل سایر تعمیرات دیگ بخار برای بازیابی سیستم گرمایش و آب گرم خانه شما کمک کنند. مهم است که مشکلات را زودتر حل کنید، زیرا آنها ظاهر می شوند تا آسیب به اموال شما به حداقل برسد.

نشانه هایی که بویلر شما نیاز به تعمیر دارد

برای انجام تعمیرات مورد نیاز دیگ بخار تا زمانی که شرایط اضطراری قابل توجهی در دستانتان باشد، صبر نکنید. در حالی که تعمیر و نگهداری منظم کمک می کند تا کارها آنطور که باید کار کنند، درک برخی از علائم رایج مبنی بر اینکه دیگ شما نیاز به تعمیر دارد می تواند بسیار مفید باشد.

آب نشت می کند

نشتی آب دیگ هرگز خوب نیست. در حالی که برخی از صاحبان خانه فکر می کنند که می توانند به سادگی نشت را برطرف کنند و ادامه دهند، بیشتر نشتی های دیگ بخار ناشی از مسائل گسترده تری مانند خوردگی، نصب ضعیف، شکستگی مهر و موم، یا حتی دریچه ها و پمپ های آسیب دیده است. برای بازگرداندن گرما و جلوگیری از آسیب آب در آینده، نشتی ها باید توسط یک تکنسین حرفه ای بازرسی و تعمیر شوند.

بوهای غیرمعمول

اگر بوهای عجیب و غریب از دیگ بخار یا اتاق دیگ بخار می آید، فوراً با تکنسین های دیگ بخار محلی خود تماس بگیرید. در حالی که بوی تند تخم مرغ های فاسد ناشی از رشد باکتری ها در دیگ، نشانه خطر فوری نیست، بوی گاز طبیعی یا پروپان که از دیگ بخار گازی شما می آید، می باشد. در این صورت، منابع گاز و آب خود را خاموش کنید و تیم ما را برای کمک تماس بگیرید.

صداهای عجیب

در حالی که برخی از صداها و صداها ممکن است باعث پرش شما در شب شود، صداهای عجیب و غریب کوره هیچ خطری فوری ایجاد نمی کند. با این حال، کتری بیش از حد، غرغر کردن، یا سوت زدن باید در اسرع وقت به یک تکنسین حرفه ای دیگ بخار توجه شود تا رسوب آهک، هوای محبوس شده یا انسداد ایجاد کننده این مشکل را برطرف کند.

بدون گرما / بدون آب گرم

از خواب بیدار می شوید و زیر دوش می روید و متوجه می شوید که آب گرم و خانه سردی وجود ندارد. در حالی که اینها علائم واضحی هستند که نیاز به تعمیر دارند، اما اینها رایج هستند و باید به سرعت با آنها برخورد کرد. چه دیافراگم، شیر، ترموستات یا قسمت دیگری از دیگ خراب باشد، ما به سرعت تعویض و تعمیرات مناسب را انجام خواهیم داد.

آب موتورخانه گرم نمی شود (به اندازه کافی)

اگر آب دیگ شما به اندازه کافی گرم نیست که خانه شما را به طور موثر گرم کند، یا آب شما ولرم خارج می شود، ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که این اتفاق می افتد. چه ترموستات یا المنت گرمایشی شما نیاز به تعویض داشته باشد، کمک یک تکنسین حرفه ای برای یافتن علت و یافتن راه حل مفید خواهد بود.

افزایش قبض انرژی

افزایش ناگهانی و غیر قابل توضیح در صورتحساب انرژی شما می تواند نشانه ای از نیاز به سرویس دیگ شما باشد. در حالی که یک مدل قدیمی تر و کم مصرف ممکن است به روزهای پایانی خود نزدیک شود و به زودی نیاز به جایگزینی داشته باشد، بسیاری از دلایل دیگر برای افزایش هزینه های عملیاتی دیگ بخار را می توان به سرعت توسط یک تیم حرفه ای تعمیر کرد.

مشعل موتورخانه بدون دلیل خاموش می شود

اگر مشعل دیگ شما به طور تصادفی در نیمه شب خاموش می شود، فوراً درخواست بازرسی کنید. این غیرقابل اطمینان بودن سیستم دیگ بخار می تواند به دلیل عوامل مختلفی از جمله ترموستات معیوب، نشتی در سیستم شما یا حتی پمپ معیوب باشد!

آیا ارزش تعمیر دیگ بخار را دارد؟

هنگامی که در حال بحث در مورد تعمیر یا تعویض دیگ خود هستید، ممکن است از خود بپرسید که آیا تعمیر دیگ بخار در وهله اول ارزش آن را دارد یا خیر. این یک سوال معتبر است که کمی از ما پرسیده می شود. با این حال، پاسخ به عوامل مختلفی از جمله هزینه تعمیرات، میزان تکرار تعمیرات و سن دیگ شما بستگی دارد. تکنسین دیگ بخار محلی یک ساعته شما می تواند با شما همکاری کند تا تشخیص دهد که آیا تعمیر دیگ بخار بهترین حرکت است یا خیر.

بویلرها می توانند بین 10 تا 15 سال عمر کنند، حتی با تعمیر و نگهداری منظم توسط یک تکنسین حرفه ای. برخی از مواردی که می تواند طول عمر دیگ خانه شما را کاهش دهد نصب نامناسب یا بزرگ یا کوچک بودن بیش از حد ملک شما است. خدمات تعمیر موتورخانه سعادت آباد تهران و منطقه غرب.

هزینه تعمیر دیگ بخار چقدر است؟

هزینه تعمیر دیگ بخار معمولاً بین 200 تا 800 دلار متغیر است، بسته به نوع تعمیری که باید انجام شود. در حالی که تمیز کردن و شستشوی رسوب در قسمت پایینی انجام می شود، تعویض و تعمیر قطعات معیوب به طور طبیعی هزینه بیشتری خواهد داشت. در هر صورت، روی آوردن به سیستم گرمایش و تهویه مطبوع یک ساعته تضمین می کند که با قیمت رقابتی روبرو هستید و تیمی آماده برای کمک به شما در انجام بهترین انتخاب است.

امروز با یک ساعت تماس بگیرید تا بویلر خود را تعمیر کنید!

هنگامی که زمان بازگرداندن راحتی و عملکرد به خانه شما فرا می رسد، برای خدمات حرفه ای، قابل اعتماد و کارآمد تعمیر دیگ بخار با واحد گرمایش و تهویه مطبوع یک ساعته تماس بگیرید.

خدمات تعویض و نصب بویلر

در صورتی که به یک دیگ کاملاً جدید در خانه جدید خود نصب شده باشد، دیگ بخار انرژی فعلی شما نیاز به ارتقاء داشته باشد یا دیگ خراب شما نیاز به تعویض داشته باشد، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع یک ساعته می تواند به شما کمک کند. ما نصب حرفه ای را ارائه می دهیم و اطمینان می دهیم که می توانید از دیگ بخار جدید خود برای یک دهه یا بیشتر استفاده کنید!

نشانه هایی که بویلر شما نیاز به تعویض دارد

به ندرت دیگ‌ها بدون بیان نوعی بیانیه از قبل از طریق علائم هشدار دهنده مختلف خاموش می‌شوند. مواظب این علائم باشید تا دیگ خود را قبل از تماس های بعدی سرویس و تعمیر آسیب ها تعویض کنید!

دیگ قدیمی تر

یک دیگ بخار که به درستی نگهداری شود، به طور متوسط ​​15 سال عمر می کند. اگر دیگ شما به این آستانه نزدیک می شود یا بیش از 15 سال سن دارد، زمان آن رسیده است که قبل از اینکه خراب شود، جایگزینی را در نظر بگیرید.

بهره وری انرژی ضعیف است

یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه های انرژی، تعویض دیگ بخار فعلی است. تکنسین های دیگ بخار ما می توانند به شما در انتخاب بهترین مدل، مدل و اندازه با در نظر گرفتن ویژگی خاص خود کمک کنند.

خیلی طول می کشد تا گرم شود

یکی از رایج ترین نشانه های خرابی دیگ بخار این است که آب با بالا رفتن سن گرم می شود. اگر اینطور است، بهتر است سیستم گرمایشی خود را زودتر بررسی کنید تا مشخص شود که آیا تعمیر مورد نیاز است یا خیر.

وجود مونوکسید کربن

اگر آلارم مونوکسید کربن شما را از CO در خانه آگاه کرده است، این احتمال وجود دارد که بدلیل خرابی تبادل حرارت دیگ شما باشد. نشتی مونوکسید کربن در بویلرها باید جدی گرفته شود و در اولین نشانه توسط یک متخصص برخورد شود.

نشتی

اگر دیگ شما به دلیل خوردگی بیش از حد، تعمیر و نگهداری ضعیف یا سایر آسیب های فیزیکی نشتی دارد، این احتمال وجود دارد که مجبور شوید کل دیگ خود را تعویض کنید تا همه چیز به حالت عادی بازگردد. این کار مقرون به صرفه ترین راه حل است و احتمال برخورد با آسیب آب و رطوبت را در سراسر خانه کاهش می دهد.

توزیع حرارت ضعیف

در حالی که توزیع ضعیف گرما می تواند ناشی از انسداد در سیستم باشد که به سادگی باید برطرف شود، همچنین می تواند به این معنی باشد که زمان تعویض آن فرا رسیده است. اگر در اتاق نشیمن، اتاق خواب یا سایر قسمت‌های خانه گرما دریافت نمی‌کنید، اما در برخی از مناطق هستید، تیم ما می‌تواند به نتیجه برسد.

تعمیرات مداوم

اگر متوجه می‌شوید که دائماً از شرکت‌های گرمایش محلی برای تعمیر دیگ خود تماس می‌گیرید، یا هزینه‌های تعمیرات به سادگی از کنترل خارج می‌شود، انتخاب جایگزینی دیگ بخار ممکن است بهترین انتخاب برای اطمینان از راحتی آینده در اطراف خانه شما باشد.

تعمیر و نگهداری دیگ بخار شامل:

هنگامی که با گرمایش و تهویه مطبوع یک ساعته تماس می گیرید، به دلیل در دسترس بودن 24/7 ما، از خدمات شبانه روزی استقبال خواهید کرد. پس از اینکه کمی در مورد چیزی که به دنبال آن هستید یاد گرفتید، تیم ما زمانی را برای تیم ما برنامه ریزی می کند تا تیم ما بیرون بیاید و بازرسی مناسب را انجام دهد و هرگونه تعمیر و نگهداری مورد نیاز را تکمیل کند.

در طول بازرسی های خود، ما به موارد زیر کمک خواهیم کرد:

  • بازرسی را کنترل می کند
  • نگهداری و تعمیر شیر
  • نگهداری و تعمیر سوئیچ
  • الزامات هوای احتراق
  • بازرسی و تعمیر لوله کشی
  • بازرسی و تعمیر مخزن انبساط
  • سیل دیگ بخار


صداهای غوغا و جغجغه 

نه، دیگ شما قرار نیست منفجر شود یا چیزی مانند آن. اما وقتی این صدای غرش و تق تق از دیگ را می شنوید، اغلب به این معنی است که چیزی اشتباه است.

یکی از احتمالات این است که پمپ گردش خون دچار مشکل شده و داخل بدنه آن می لرزد. این یکی از معدود قطعات مکانیکی دیگ است، بنابراین نیاز به نظارت دارد. اگر صدا از داخل مخزن دیگ می آید، احتمالاً به این معنی است که در کف مخزن انباشته شده است که باعث گرم شدن بیش از حد و کاهش کارایی دیگ می شود.

نشت می کند

آب هرگز نباید از دیگ خارج شود: این دیگ به عنوان یک سیستم حلقه بسته طراحی شده است. اگر متوجه شدید آب در اطراف مخزن دیگ بخار ریزش دارد، آن را تمیز نکنید و نادیده بگیرید! نشتی دیگ بخار را از جهات مختلفی در معرض خطر قرار می دهد و کارشناسان تعمیر باید نشتی ها را ببندند و آب از دست رفته را جایگزین کنند.

تاخیر در گرمایش اتاق

اگر چند سالی است که دیگ خود را دارید، می‌دانید که پس از روشن شدن دیگ بخار به طور متوسط ​​چقدر طول می‌کشد تا خانه شروع به گرم شدن کند. اگر خانه هنوز گرم می شود، اما خیلی بیشتر از قبل طول می کشد، ممکن است مشکل گردش دیگ وجود داشته باشد. اگر دیگ شما قدیمی است (بیش از 15 یا 20 سال)، این ممکن است نشان دهنده زمان برای دیگ جدید باشد. برای دیگ‌های جوان‌تر، تکنسین‌ها می‌توانند مشکل را مشخص کرده و آن را تعمیر کنند.

بوهای عجیب اطراف دیگ

دیگ بخاری که بوهای غیرعادی می دهد تقریبا همیشه نشانه بدی است. اگر بوی تند باشد، مانند سوختن پلاستیک یا فلز، ممکن است مدارها با مشکل مواجه شوند. (بله، این موضوع در مورد دیگ گاز نیز صادق است.) اگر بوی آن مانند تخم مرغ فاسد است، ممکن است به نشت گاز نگاه کنید که یک مشکل جدی است. گاز دیگ را قطع کنید. ممکن است لازم باشد قبل از تماس با ما ابتدا با شرکت گاز تماس بگیرید و اگر آشکارسازهای مونوکسید کربن شما خاموش شد، فوراً خانه را ترک کنید. عیب یابی , سرویس و تعمیر موتورخانه سعادت آباد میدان کاج سرو بلوار دریا .

مشکل در دیگ بخار ممکن است نشانه ظاهری دیگری به جز گران تر کردن آن برای گرم کردن خانه نداشته باشد. مشکلات متعددی وجود دارد که می‌تواند دیگ بخار را مجبور کند برای تامین سطح استاندارد گرمای مورد انتظار شما سخت‌تر کار کند و این در صورت‌حساب‌های ماهانه شما ظاهر می‌شود. شانه های خود را بالا نگیرید و هزینه بیشتری بپردازید:

کار نکردن دیگ بخار می تواند یک ناراحتی بزرگ برای همه افراد خانه شما باشد. به همین دلیل است که اکثر مردم برای حل هر چه سریعتر مشکل فوراً درخواست کمک می کنند.

با این حال، همه مشکلات دیگ آب گرم یکسان ایجاد نمی شوند، و در برخی موارد، ممکن است بتوانید به تنهایی این مشکل را حل کنید. بنابراین، اگر تعجب می‌کنید که چرا « دیگ من روشن نمی‌شود » یا «چرا دیگ من گرم نمی‌شود» و به دنبال راه‌حل‌هایی هستید، خوش شانس هستید! ممکن است در واقع یک راه حل نسبتا ساده وجود داشته باشد که می توانید خودتان انجام دهید.

در این مقاله به برخی از مراحل عیب یابی دیگ آب گرم برای روشن نشدن دیگ و سایر مشکلات رایج اشاره خواهیم کرد.   

وقتی دیگ بخار کار نمی کند چه باید کرد؟

اولین قدم برای تعمیر کار نکردن بخاری دیگ این است که بفهمید با چه نوع دیگ بخاری کار می کنید و آیا کتابچه راهنمای عیب یابی وجود دارد که می توانید به آن مراجعه کنید. اگر دفترچه راهنما از سازنده دارید، ممکن است محل خوبی برای شروع باشد، زیرا ممکن است برخی از مشکلات رایج‌تر را فهرست کند و به شما امکان دهد سریع‌تر مشکل را برطرف کنید.

امروزه بیشتر بویلرها از سیستم هیدرونیک استفاده می کنند که آب را در خانه شما به گردش در می آورد. این نوع سیستم جایگزین دیگهای بخار بر پایه نسل قدیم شده است. در نتیجه، مگر اینکه دیگ شما کاملا قدیمی باشد، احتمالاً دیگ هیدرونیک نیز دارید.

اولین چیزی که در هنگام مواجهه با مشکلات دیگ باید به آن توجه کنید ترموستات است. اگر در دمای اتاق نشسته باشد، به این معنی است که مشکلی در گرمایش وجود دارد. 

اگر اصلاً روشن نیست، برق مشکل دارد یا مشکلی در دیگ بخار پیش آمده است.

و اگر دیگ نشتی دارد، احتمالاً با سیرکولاتور یا شیر فشار شکن سروکار دارید که به احتمال زیاد نیاز به تعمیرات حرفه ای دارد.

بیایید نگاهی عمیق به برخی از مشکلات رایج‌تر بیندازیم تا بتوانید تصور بهتری از اینکه آیا کار نکردن دیگ‌تان ضمانت تماس با متخصص تعمیر بخاری دیگ را دارد، داشته باشید.

مشکلات رایج دیگ بخار

در بیشتر موارد، کار نکردن دیگ ، نتیجه یک مشکل منحصر به فرد نخواهد بود. دیگ‌ها به چند روش رایج خراب می‌شوند، زیرا مشکلاتی که پیش می‌آیند معمولاً به نحوه عملکرد و فرسودگی دیگ در طول زمان مربوط می‌شوند. 

نشتی

یکی از رایج ترین مشکلات بخاری ها نشتی است. این مشکلی است که نمی توانید آن را به تعویق بیندازید زیرا نشت می تواند به خود دیگ یا حتی خانه شما آسیب برساند. 

متأسفانه، پی بردن به علت نشت همیشه آسان نیست. 

ابتدا بررسی کنید که آیا نشتی از شیر فشارشکن است یا خیر. اگر اینطور است، کاهش فشار سیستم ممکن است برای رفع مشکل کافی باشد. 

اگر مربوط به مهر و موم پمپ باشد یا خوردگی پیدا کردید، احتمالاً برخی از قطعات باید تعویض شوند. این زمانی است که به یک حرفه ای نیاز است. 

بدون گرمایش

دیگ بخاری که گرم نمی شود راحت ترین تشخیص است زیرا وقتی دوش می گیرید یا سعی می کنید ظرف ها را بشویید بلافاصله آن را احساس خواهید کرد. متأسفانه، دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است این اتفاق بیفتد، که عیب یابی و حل این مشکل را کمی پیچیده تر می کند.

اگر خوانش ترموستات خاموش است، باید به راهنمای سازنده خود برای راه حل های ممکن DIY نگاه کنید. اگر کار نکرد، تنها گزینه قابل اعتماد شما تماس با یک تکنسین است. 

فشار کم

یکی از رایج ترین مسائلی که احتمالاً در دیگ با آن مواجه می شوید، فشار کم است. هنگامی که به درستی کار می کند، دیگ شما احتمالاً دارای فشار 1.5 خواهد بود. اگر باید زیر یک بیفتد، درست کار نمی کند. 

دلایل زیادی برای فشار کم دیگ وجود دارد. بهترین مکان برای شروع عیب یابی، بررسی این است که آیا نشت هایی وجود دارد که ممکن است علت اصلی مشکل باشد. اگر یکی را پیدا کردید، با یک متخصص تماس بگیرید تا با آن برخورد کند.

اما اگر نشتی نیست، می توانید فشار را با استفاده از حلقه پرکننده افزایش دهید. اطمینان حاصل کنید که آیا فشار دوباره کاهش می یابد یا خیر، زیرا این بدان معنی است که یک مشکل بزرگتر در بازی وجود دارد.

چه زمانی باید با یک متخصص تماس بگیرید؟

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا خودتان سعی کنید مشکل را برطرف کنید یا برای کمک تماس بگیرید همیشه آسان نیست. اگر خودتان قادر به شناسایی مشکل هستید، ممکن است بتوانید از راهنما برای یافتن راه حل آسانی که آن را برطرف می کند استفاده کنید.

با این حال، اگر در مورد حل مشکل خود مطمئن نیستید یا معتقدید که دیگ ممکن است نیاز به جداسازی و یا تعویض قطعات داشته باشد، بهتر است با متخصصانی مشورت کنید که می توانند شما را در عیب یابی دیگ راهنمایی کنند . 

امروزه خدماتی مانند تعمیر موتورخانه سعادت آباد به آسانی در دسترس هستند و هر چقدر هم که مشکل پیچیده باشد می توانید از کمک های واجد شرایط بهره مند شوید. 

کلمات پایانی

عیب یابی دیگ بخار یک فرآیند پیچیده است که بدون تجربه مناسب می تواند یک نبرد سخت باشد. در والی سرویس، تکنسین های واجد شرایطی داریم که در رسیدگی به انواع مسائل دیگ بخار تخصص دارند.

اجزای یک دیگ آب گرم

درک اجزای یک دیگ آب گرم می تواند به عیب یابی اساسی کمک کند. یک دیگ کمی پیچیده تر از یک کوره هوای اجباری است زیرا قطعات، دریچه ها و کنترل های بیشتری دارد. با این حال، بویلرهای گازسوز نسبتاً قابل اعتماد هستند و در صورت بروز مشکلات، معمولاً مربوط به مخزن انبساط یا پمپ(های) گردش آب است. اجزای اصلی دیگ برای سیستم آب گرم (هیدرونیک) عبارتند از:

سمت تامین آب گرم

  • آکواستات : ترموستاتی که دمای آب در دیگ را تنظیم می کند
  • شیر گاز و مشعلها : مجموعه احتراق که محفظه آب را گرم می کند
  • گیج فشار/دما ترکیبی (تریدیکتور) : دما و فشار آب را کنترل می کند
  • شیر تغذیه آب : جریان آب به دیگ را کنترل می کند
  • شیر کاهش فشار : به طور خودکار سطح آب و فشار صحیح را در حدود 12 تا 15 پوند بر اینچ مربع (psi) حفظ می کند.
  • دریچه هوا : به طور خودکار هوای ناخواسته را از سیستم هیدرونیک پاک می کند
  • شیر کاهش فشار : شیر اطمینانی که در صورت بالا رفتن فشار داخل دیگ به طور خودکار باز می شود.
  • مخزن انبساط : اجازه انبساط آب را در حین گرم شدن می دهد. دو نوع مخازن انبساط وجود دارد: سبک افقی (قدیمی تر، بزرگتر) و سبک دیافراگمی (جدیدتر، کوچکتر)
  • شیر کنترل جریان : جریان آب گرم به سیستم را تنظیم می کند

سمت برگشت آب گرم

  • پمپ گردشی : پمپ الکتریکی که آب را در سیستم به گردش در می آورد
  • شیر تخلیه : دریچه ای که برای تخلیه دیگ باز می شود
    • سیرکولاتور معیوب : سیرکولاتور را بررسی کنید. یک کوپلینگ فنری وجود دارد که پمپ را به موتور متصل می کند و هنگامی که پس از گیرکردن پمپ پاره می شود، کوپلینگ با کارکرد موتور صدای بلندی ایجاد می کند. یک پمپ سیرکولاتور خراب باید توسط یک تکنسین تعویض شود.
    • آب در خطوط برگشت به دام افتاده است : بررسی کنید تا مطمئن شوید که شیب خطوط برگشت به سمت دیگ بخار است. در صورت لزوم، زمین را با آویزهای لوله جدید تنظیم کنید.
    • جهت درخواست تعمیرکار و سرویس کار برای تعمیر موتورخانه سعاد آباد با ما تماس بگیرید.

نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج سعادت آباد

نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج سعادت آباد

نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج سعادت آباد ارایه دهنده خدمات به کلیه پکیج های ایران رادیاتور ,لورچ , تاچی ,گلدیران , ایساتیس , آریستون , بوش , فرولی , استانبول , گرم ایران , وایلانت , شوفاژکار , ایرفو آماتیس و دیگر برندهای داخلی و خارجی.

 عیب یابی و تعمیرات آبگرمکن دیواری , هواگیری , نصب و تعمیرات رادیاتور شوفاژ و ارایه کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی و ساختمانی در سعادت آباد.

رسوب زدایی و اسیدشویی مبدل پکیج , تعویض قطعات و لوازم پکیج شوفاژ دیواری

نصب , لوله کشی و راه اندازی پکیج دیواری در آپارتمان , سرویس دوره ای و اولیه پکیج.

عیب یابی و تعمیرات پکیج و لوله کشی ساختمان.

نحوه کار با نمایندگی سرویس و تعمیرپکیج سعادت آباد

در هر ساعتی از شبانه روزی کافیست با شماره موبایل : 09129352189 تماس بگیرید تا در اسرع وقت سرویس کار پکیج کار و تاسیسات در خدمت شما باشد.

خدمات پکیج در سعادت آباد

پکیج دیواری یک مولد گرمایشی معمولا گازسوز با دو عملکرد جداگانه است. کار نخست پکیج تولید آب گرم مصرفی بوده که این عمل را در کلیه روزهای سال انجام میدهد . کار دیگر پکیج گرم کردن رادیاتور یا سیستم گرمایش از کف میباشد . کارکرد ثانویه پکیج معمولا در روزهای سرد سال پکیج انجام وظیفه میکند . به همین دلیل نیاز به سرویس و تعمیر پکیج در طول فصل سرما ضروری تر به نظر میرسد ,  هرچند که در صورت خرابی و از کار افتادن پکیج بایستی که فورا پکیج را درست کنیم.

از آنجا که همواره مقدار مشخصی آب از قطعات داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی املاح میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از حدود 2 یا 3 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

برای تعمیر پکیج پیش ازهراقدامی نخست بایستی که اشکالات پکیج دیواری معین شود و سپس اقدام به تعویض قطعات یا حتی اسیدشویی کنیم . نوع خرابی و علایم میدانی در تشخیص عیب پکیج بسیار مهم بوده و در بسیاری از پکیج های دیواری از یک روند یکسان استفاده میشود اما ممکن است در برخی برندهای پکیج شوفاژ دیواری متفاوت باشند .

ممکن است در برخی موارد خرابی یک تعمیر و سرویس کوچک باعث بهبود در مصرف گاز و افزایش راندمان پکیج شوفاژ دیواری شود. در قسمت بعد  به مهمترین مشکلات از عیوب احتمالی پکیجهای دیواری اشاره ای کوتاه میشود.

برخی از خرابی های پکیج ممکن است علل متفاوتی داشته باشند که بایستی تک تک مورد بررسی شده تا دقیقا ایراد مورد نظر رفع شود. به طور کلی سرویس پکیج به صورت سالانه باعث کاهش تعداد خرابی و افزایش راندمان پکیج میشود.

در صورت طولانی بودن شعله پکیج  ,شیر برقی گاز را تنظیم کنیم .

استارت ناگهانی با صدای منفجر شدن پکیج دیواری : برخی اوقات پکیج شوفاژ انفجاری در هنگام روشن شدن و شروع به کار صدای زیادی دارد. ممکن است که حداکثر فشار گاز شیربرقی گاز دستگاه پکیج و یا اندازه الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر کافی نباشد و یا مشکل از خرابی الکترود جرقه و سیم مربوطه یا خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل پکیج دیواری بوده یا مشکل از بسته بودن دودکش و استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب باشد .

علت سرد بودن آب شیرِآلات

یکی از دلایل احتمالی که شیر بای پس آب به دلیل ورود رسوب و شن در حالت نیمه باز مانده و آب گرم وارد شده به مبدل آبگرم مصرفی بای پس می شود که در این صورت ممکن است گرم نمودن آبگرم مصرفی در مبدل وجود نداشته باشد و آب گرم مصرفی سرد می شود .

از دلایل دیگر میتواند به وجود رسوب در مبدل پکیج اشاره کرد که هر از چند سال اتفاق میفتد. جرم گیری مبدل پکیج باعث کاهش بهروری پکیج شده و بهتر است هر از چندی مبدل پکیج و خط گرمایش را شستشو دهیم. شستشوی مبدل پکیج با خاموش کردن پکیج و باز کردن آن و در یک محیط امن انجام میشود, چرا که استفاده از اسید در محیط مسکونی بایستی با دقت تمام انجام شود. اما شستشوی مدار گرمایشی و رادیاتور را در همان محل انجام میدهیم.

جهت ارتباط با نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج سعادت آباد با تلفن 09129352189 در تماس باشید.

خدمات لوله کشی سعادت آباد

خدمات لوله کشی سعادت آباد

خدمات لوله کشی سعادت آباد ارایه کلیه خدمات لوله کشی آب وفاضلاب , شوفاژ و پکیج , گاز و موتورخانه سعادت آباد و محدوده اطراف.

نصب و تعمیر شیرآلات , توالت فرنگی , روشویی و فلاش تانک. عیب یابی و تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه ؛ نصب , تعویض و آب بندی سیفون ظرفشویی و روشویی , نصب کلیه تجهیزات تاسیساتی و لوازم منزل و کلیه خدمات لوله کشی و تاسیساتی ساختمان سعادت آباد.

خدمات لوله کشی و تاسیساتی سعادت آباد شبانه روزی : 09129352189 بدون تعطیلی

خدمات لوله کشی سعادت آباد

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و شوفاژ سرد و گرم روکار و توکار, اجرا و تعمیر لوله کشی آب , پکیج دیواری , رادیاتور , موتورخانه, تعمیر و تعویض شیر فلکه های ورودی واحد و آپارتمان.

لوله کشی  با لوله اتصالات تک لایه پلیمری پلاستیکی سفید و پنج لایه, پرسی, دنده ای و جوشی

اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب ساختمان و آپارتمان, تغییرات واصلاحات لوله کشی توالت و حمام. حمام توالت , آشپزخانه, لوله کشی پلیکا , پوش فیت و پلی اتیلن, تعویض سیفون توالت ایرانی , تعمیر لوله چدنی , تعویض و آب بندی لوله چدنی.

تشخیص ترکیدگی لوله آب , شوفاژ و فاضلاب ,نشت یابی , رفع نم و نشت دیوار و سقف و تعمیرات بنایی مربوطه لوله بازکنی و رفع گرفتگی راه آب فاضلاب , کفشور سرویس بهداشتی , سیفون توالت ایرانی و فرنگی , پارکینگ, رفع نم حمام و آشپزخانه , لوله کشی , ایزوگام و بندکشی سرامیک و کاشی همراه با ترمیم.

خدمات تاسیسات ساختمان شامل بر تاسیسات مکانیکی و الکتریکی میشود. خدمات برقکاری شامل اجرا و تعمیرات سیم کشی و برق رسانی, نصب تجهیزات و لوازم برقی , عیب یابی و تعمیر سیم کشی ساختمان میباشد. این رشته تخصصی بوده و یک برقکار ممکن است در زمینه اجرای سیم کشی ساختمان , تعمیر برق ساختمان و یا هر دو تبحر داشته باشد.

اجرا و و تعمیرات لوله کشی سعادت آباد

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب به چند روش مختلف صورت میگیرد. بازسازی لوله کشی, اجرای مقطعی و تعمیرات جزیی از جمله خدمات لوله کشی در سعادت آباد هستند.

از جمله خدماتی که که درخواست زیادی در تعمیرات لوله کشی آب, عیب یابی و تشخیص ترکیدگی و نم موجود در برخی از قسمت های ساختمان است, که معمولا به شکل ویژه توسط افراد مجرب و با دستگاه نشت یاب و تجربه کارشناس لوله کشی انجام میشود. هر چند که ممکن است در برخی مواقع نتوان دقیقا نقطه خرابی لوله کشی را تعیین کرد و بسیاری از موارد منجر به تخریب و کنده کاری قسمتهایی از ساختمان یا آپارتمان میشود.

حتی در برخی نشتی , تمایز نشتی بین خرابی لوله کشی آب, شوفاژ یا فاضلاب نیز کاری مشکلی به نظر میرسد. بعضا دیده شده که هیچ خرابی در لوله کشی وجود نداشته و نفوذ آب به لایه های زیرین سقف و دیوار به دلیل خرابی عایق سرویس بهداشتی حمام توالت و آشپزخانه و یا موارد دیگری نظیر نشتی از پشت شیرالات یا تجهیزات سرویس بهداشتی باشد.

براورد هزینه اجرای لوله کشی نسبت به تعمیرات کار راحتی تری است. کار اجرای لوله کشی با یک توضیحات یکی دو دقیقه ای کاملا شرح داده شده و به آسانی قابلیت قیمت گذاری دارد, حال آنکه به علت معلوم نبودن میزان و نوع تعمیرات, در این موارد نمیتوان قیمت مشخصی داد و طرفین بایستی مقطعی و تقریبی به توافق قیمت برسند.

این مشکل در لوله کشی فاضلاب خود را بیشتر نشان میدهد و یکی از فنی ترین موارد تخمین قیمت در کار تاسیساتی لوله کشی را میتوان تعمیرات لوله فاضلاب دانست. بازدید از محل میتواند باعث شود کار برآورد قیمت, برای لوله کش و تعمیرکار آسان تر شود.

لوله کشی آب سعادت آباد

لوله کشی آب به دو صورت روکار و توکار یا تعمیر و عیب یابی لوله کشی و خرده کاری تاسیسات شیرآلات انجام میشود. اولین مساله این است که از نوع کار و کم و کیف آن اطلاع پیدا کرده و یک قیمت تقریبی به مالک یا کارفرما ارایه شود. در خدمات اجرای لوله کشی آب سعادت آباد بایستی از کار بازدید شده و قیمت دقیق ارایه شود اما در کار تعمیراتی یک نرخ تقریبی به صورت تلفنی اعلام شده و در صورت موافقت با حضور نرخ دقیق اعلام میشود.

تفاوت بین لوله کشی روکار و توکار

از نقطه نظر فنی هیچ تفاوتی بین لوله کشی روکار و توکار وجود ندارد. لوله کشی به این دلیل توکار انجام میشود که ظاهر ساختمان را زشت نکند. به همین دلیل بعد از چیدمان داخلی ساختمان لوله کشی ساختمان هم در بخش فاضلاب و هم در بخش آب و دیگر تاسیسات ساختمان انجام میشود و بعد از آن با استفاده از مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان پوشانده میشود. این مساله باعث میشود که نمای ساختمان هم در بخش داخلی و هم نمای ساختمان زیباتر شود. 

از جمله خدمات ما در لوله کشی تاسیساتی سعادت آباد , تبدیل لوله کشی روکار به توکار یا برعکس است.

اما در برخی موارد به دلیل ترکیدگی و تعویض لوله کشی و یا قصد اجرای لوله کشی پس از ساخت ساختمان ما ناچار به استفاده از لوله کشی روکار میشویم. البته در بخش لوله کشی فاضلاب به دلیل قطر بیشتر لوله های فاضلاب نسبت به شوفاژ , گاز و لوله کشی آب خیلی نمیتوانیم از لوله کشی روکار استفاده کنیم. به همین دلیل لوله کشی روکار معمولا در مورد لوله کشی آب , لوله کشی پکیج و گاز اجرا میشود.

قیمت لوله کشی روکار و توکار تفاوتی نداشته و فقط هزینه تخریب و کنده کاری لوله کشی فرق آنهاست که جداگانه محاسبه میشود. جهت دریافت اطلاعات در مورد تاسیسات ساختمان و خدمات لوله کشی سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

تلفن : 09129352189-22537778 شبانه روزی