خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

لوله کشی ساختمان بلوار فردوس

لوله کشی ساختمان بلوار فردوس

ارایه کلیه خدمات تاسیساتی و لوله کشی ساختمان بلوار فردوس  09129352189-22537778

اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان , نصب و راه اندازی تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ساختمان.

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب, پکیج و شوفاژ, لوله کشی گاز و آتش نشانی , نصب و تعمیرات موتورخانه و پکیج دیواری, نصب و تعمیر شیرآلات و توالت فرنگی, نصب و تعمیر فلاش تانک توکار و روکار , نصب و تعمیرات وال هنگ و شیرآلات توکار, نصب و تعمیرات روشویی و سیفون ظرفشویی روشویی.تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی ,نصب و تعمیرات کولر آبی و گازی اسپلیت و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی ساختمان بلوار فردوس شرق و غرب و محدوده اطراف شبانه روزی.

تعمیر کولر آبی بلوار فردوس

تعمیرات لوله کشی ساختمان بلوار فردوس شبانه روزی

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی, لوله کشی روکار و توکار, تعمیرات لوله کشی اصلی و رایزر ساختمان, عیب یابی و تعمیرات لوله کشی پکیج و شوفاژ, لوله کشی روکار پکیج و رادیاتور , لوله کشی پنج لایه و تک لایه , , 

اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب ساختمان, لوله کشی پلیکا و پوش فیت , لوله کشی سرویس بهداشتی , تعمیرات لوله کشی فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی , آب بندی و تعویض شترگلویی توالت ایرانی, تبدیل لوله کشی توالت ایرانی به فرنگی و برعکس,  تبدیل لوله کشی چدن به پوش فیت و پلیکا ,  

لوله کشی گاز بلوار فردوس

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ساختمان , تغییرات و اصلاح لوله کشی گاز آشپزخانه , انشعاب گیری از لوله گاز پکیج , کور کردن و انسداد لوله کشی گاز روشنایی و شومینه و کلیه خدمات لوله کشی گاز خانگی مسکونی و  آشپزخانه ها و رستورانهای تجاری.

لوله کشی گاز ساختمان یکی از خدمات تاسیساتی بلوار فردوس بوده که حساسیت زیادی داشته و به دلیل مخاطره آمیز بودن بایستی با کمی حساسیت بیشتری انجام شود.

تغییرات دکوراسیون و انشعاب گیری جدید لوله کشی گاز در منزل از جمله مواردی هستند که باعث تغییرات گازکشی لوله کشی ساختمان میشوند. برای اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز بهتر است از نیروهای حرفه ای کمک بگیرید.

لوله کشی آب بلوار فردوس

لوله کشی آب در حال حاضر با دو نوع لوله تک لایه و پنج لایه انجام شده و لوله های فلزی گالوانیزه فقط در بعضی از ساختمان ها در بخش لوله کشی اصلی و رایزر کاربرد دارند. لوله کشی تک لایه با لوله های پلاستیکی با اتوی لوله کشی انجام شده و لوله کشی پنج لایه با دو نوع اتصالات پرسی و کوپلی هستند که لوله کشی پرسی پنج لایه در اغلب لوله کشی ساختمان بلوار فردوس به کار میروند. این نوع لوله کشی یک قلق خاصی داشته و به دلیل اینکه هر مجری لوله کشی ساختمان ابزارآلات آنرا در اختیار ندارد کار این نوع لوله کشی در اختیار عده محدودی قرار دارد.

لوله کشی فاضلاب بلوار فردوس

لوله کشی فاضلاب در اجرا در حال حاضر با لوله های پوش فیت و پلیکا انجام شده و آب بندی لوله کشی پوش فیت با ارینگ و آب بندی لوله های پی وی سی با چسب انجام میشود. در لوله کشی فاضلاب مهار لوله ها بسیار مهم بوده و در اغلب ساختمان های در حال ساخت با بست کاری و ساپورت بندی انجام میشود. 

در بخش تعمیرات به دلیل نشتی از درزهای لوله های پلیکا و پوش فیت به دلایل مختلفی چون فاسد شدن چسب با لاستیک آنها معمولا آب بندی با کنده کاری و تعویض قطعه معیوب انجام میشود. 

لوله کشی پکیج بلوار فردوس

لوله کشی پکیج و رادیاتور نیز به مانند لوله کشی آب با لوله های تک لایه و پنج لایه انجام میشود. این لوله کشی را میتوان به صورت روکار و توکار انجام داد و به دلیل اینکه لوله کشی توکار هزینه بیشتری به لحاظ تخریب و بازسازی دارد برخی از مالکین ترجیح میدهند از لوله کشی روکار استفاده کنند که از نظر فنی فرق زیادی با هم ندارند. لوله کشی پکیج شامل لوله کشی آب و رادیاتورهاست و از پکیج آغاز میشود. برای تامین گاز پکیج بایستی از لوله سایز 3/4 استفاده کرد.

لوله کشی رادیاتور به تناسب تعداد رادیاتور با سایز 32 یا 25 شروع شده به سایز 20 یا 16 پنج لایه و تک لایه ختم میشود. 

در صورت نیاز به خدمات تاسیساتی و لوله کشی ساختمان بلوار فردوس با ما در خدمات تاسیساتی غرب تهران تماس بگیرید.


تاسیسات لوله کشی ساختمان جنت آباد

تاسیسات لوله کشی ساختمان جنت آباد

خدمات تاسیسات لوله کشی ساختمان جنت آباد شاهین شمالی جنوبی آبشناسان و محدوده اطراف. نصب , راه اندازی , عیب یابی و تعمیرات تاسیسات و لوله کشی ساختمان , اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب, لوله کشی گاز , لوله کشی پکیج و شوفاژ , نصب و تعمیرات موتورخانه , نصب و سرویس پکیج دیواری و رادیاتور شوفاژ, سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت, تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی , لوله بازکنی و رفع گرفتگی, نصب و تعمیر شیرآلات و لوازم بهداشتی, نصب و تعمیر توالت فرنگی و روشویی, نصب و تعمیرات وال هنگ و فلاش تانک توکار و روکار و کلیه خدمات تاسیسات لوله کشی ساختمان جنت آباد شمالی و جنوبی شبانه روزی.

لطفا بخوانید: قیمت هر شاخه لوله آب پلاستیکی

خدمات تاسیسات لوله کشی ساختمان جنت آباد

لوله کشی آب , گاز , فاضلاب , شوفاژ و نصب لوازم تاسیساتی, اجرا و تعمیرات لوله کشی آب ساختمان , لوله کشی آب روکار, لوله کشی آب توکار , لوله کشی آب سرد و گرم, لوله کشی آب مصرفی؛ لوله کشی پمپ تحت فشار جهت تقویت فشار آب ساختمان؛ لوله کشی با لوله های سفید پلیمری تک لایه جوشی, لوله کشی پنج لایه پرسی و فیتینگی, اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب ساختمان, لوله کشی فاضلاب سرویس بهداشتی و آشپزخانه, اجرا و تعمیرات لوله کشی شوفاژ , پکیج , رادیاتور, موتورخانه , آبگرمکن , شیرالات.

لوله کشی گاز جنت آباد

اجرا و تعمیر لوله کشی گاز ساختمان, خرده کاری لوله کشی گاز, گازگشی و گازرسانی, تغییرات لوله کشی گاز مبله, رومیزی و فر آشپزخانه, پکیج , آبگرمکن و دیگر وسایل گازسوز منزل, تغیییر مسیر و جوشکاری لوله گاز با, لوله اتصالات مانیسمان , API و درزدار گازی, از جمله خدمات پرتقاضای تاسیساتی جنت آباد میتوان به لوله کشی گاز اشاره کرد که در دو بخش اجرایی و اصلاحی صورت میگیرد.

لوله کشی آب جنت آباد

لوله کشی آب امروزه در کشور ما بیشتر با لوله های تک لایه و پنج لایه پلیمری استفاده کار میشود. از این دو نوع لوله برای لوله کشی پکیج و رادیاتور نیز استفاده میشود. برای لوله کشی پکیج و رادیاتور و آب گرم بهتر است از لوله های تلفیقی 5 لایه  به کار برده در برابر گرما مقاومت بیشتری از خود نشان دهند. در حال حاضر در کمتر ساختمانی لوله های گالوانیزه فلزی استفاده شده و مگر اینکه در رایزر آبرسانی ساختمان های بزرگ به خاطر دبی مناسب این لوله ها نسبت به لوله های پلیمری مجبور به استفاده از لوله کشی گالوانیزه شویم. اما بیشتر خدمات لوله کشی جنت آباد مربوط به خرده کاری های تاسیسات لوله کشی ساختمان میشود.

لوله کشی فاضلاب جنت آباد

لوله کشی فاضلاب بیشتر با لوله پلیکا و لوله های پوش فیت انجام میشود. اجرا و تعمیر لوله های پلیکا ارزان تر و راحت تر بوده و لوله های پوش فیت گران قیمت تر کار میشوند. لوله های پلیکا با چسب آب بندی شده و لوله های پوش فیت با واشر و ارینگ های مخصوص آب بندی میشوند.

نصب و تعمیر شیرآلات جنت آباد

نصب و تعمیر شیرالات بهداشتی اهرمی و مخلوط, نصب شیر دوش و علم حمام , سینک ظرفشویی تک پایه و دیواری دستشویی و توالت, نصب روشویی کابینتی و معمولی, نصب لوازم و وسایل سرویس بهداشتی اکسسوری و ایینه باکس, نصب و تعمیر فلاش تانک , بیده, نصب و تعمیر توالت فرنگی , تعویض مکانیزم و قطعات فرنگی, تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی.

نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی , یخچال ساید و دستگاه تصفیه آب خانگی, تشخیص ترکیدگی لوله آب , فاضلاب , شوفاژ, تعمیر لوله فرسوده و ترمیم بنایی مربوطهنشت یابی , رفع نم و رطوبت کف , سقف ودیوار سرویس بهداشتی و سایر نقاط ساختمان, لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب , کفشور , سیفون توالت , سرویس بهداشتی و سایر کفشورهای فاضلاب.

در صورت نیاز با سرویس کار , نصاب , لوله کشی و تعمیرکار تاسیسات لوله کشی ساختمان جنت آباد با ما خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران تماس بگیرید.