خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

لوله کشی ساختمان بلوار فردوس

لوله کشی ساختمان بلوار فردوس

ارایه کلیه خدمات تاسیساتی و لوله کشی ساختمان بلوار فردوس  09129352189-22537778

اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان , نصب و راه اندازی تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ساختمان.

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب, پکیج و شوفاژ, لوله کشی گاز و آتش نشانی , نصب و تعمیرات موتورخانه و پکیج دیواری, نصب و تعمیر شیرآلات و توالت فرنگی, نصب و تعمیر فلاش تانک توکار و روکار , نصب و تعمیرات وال هنگ و شیرآلات توکار, نصب و تعمیرات روشویی و سیفون ظرفشویی روشویی.تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی ,نصب و تعمیرات کولر آبی و گازی اسپلیت و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی ساختمان بلوار فردوس شرق و غرب و محدوده اطراف شبانه روزی.

تعمیر کولر آبی بلوار فردوس

تعمیرات لوله کشی ساختمان بلوار فردوس شبانه روزی

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی, لوله کشی روکار و توکار, تعمیرات لوله کشی اصلی و رایزر ساختمان, عیب یابی و تعمیرات لوله کشی پکیج و شوفاژ, لوله کشی روکار پکیج و رادیاتور , لوله کشی پنج لایه و تک لایه , , 

اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب ساختمان, لوله کشی پلیکا و پوش فیت , لوله کشی سرویس بهداشتی , تعمیرات لوله کشی فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی , آب بندی و تعویض شترگلویی توالت ایرانی, تبدیل لوله کشی توالت ایرانی به فرنگی و برعکس,  تبدیل لوله کشی چدن به پوش فیت و پلیکا ,  

لوله کشی گاز بلوار فردوس

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ساختمان , تغییرات و اصلاح لوله کشی گاز آشپزخانه , انشعاب گیری از لوله گاز پکیج , کور کردن و انسداد لوله کشی گاز روشنایی و شومینه و کلیه خدمات لوله کشی گاز خانگی مسکونی و  آشپزخانه ها و رستورانهای تجاری.

لوله کشی گاز ساختمان یکی از خدمات تاسیساتی بلوار فردوس بوده که حساسیت زیادی داشته و به دلیل مخاطره آمیز بودن بایستی با کمی حساسیت بیشتری انجام شود.

تغییرات دکوراسیون و انشعاب گیری جدید لوله کشی گاز در منزل از جمله مواردی هستند که باعث تغییرات گازکشی لوله کشی ساختمان میشوند. برای اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز بهتر است از نیروهای حرفه ای کمک بگیرید.

لوله کشی آب بلوار فردوس

لوله کشی آب در حال حاضر با دو نوع لوله تک لایه و پنج لایه انجام شده و لوله های فلزی گالوانیزه فقط در بعضی از ساختمان ها در بخش لوله کشی اصلی و رایزر کاربرد دارند. لوله کشی تک لایه با لوله های پلاستیکی با اتوی لوله کشی انجام شده و لوله کشی پنج لایه با دو نوع اتصالات پرسی و کوپلی هستند که لوله کشی پرسی پنج لایه در اغلب لوله کشی ساختمان بلوار فردوس به کار میروند. این نوع لوله کشی یک قلق خاصی داشته و به دلیل اینکه هر مجری لوله کشی ساختمان ابزارآلات آنرا در اختیار ندارد کار این نوع لوله کشی در اختیار عده محدودی قرار دارد.

لوله کشی فاضلاب بلوار فردوس

لوله کشی فاضلاب در اجرا در حال حاضر با لوله های پوش فیت و پلیکا انجام شده و آب بندی لوله کشی پوش فیت با ارینگ و آب بندی لوله های پی وی سی با چسب انجام میشود. در لوله کشی فاضلاب مهار لوله ها بسیار مهم بوده و در اغلب ساختمان های در حال ساخت با بست کاری و ساپورت بندی انجام میشود. 

در بخش تعمیرات به دلیل نشتی از درزهای لوله های پلیکا و پوش فیت به دلایل مختلفی چون فاسد شدن چسب با لاستیک آنها معمولا آب بندی با کنده کاری و تعویض قطعه معیوب انجام میشود. 

لوله کشی پکیج بلوار فردوس

لوله کشی پکیج و رادیاتور نیز به مانند لوله کشی آب با لوله های تک لایه و پنج لایه انجام میشود. این لوله کشی را میتوان به صورت روکار و توکار انجام داد و به دلیل اینکه لوله کشی توکار هزینه بیشتری به لحاظ تخریب و بازسازی دارد برخی از مالکین ترجیح میدهند از لوله کشی روکار استفاده کنند که از نظر فنی فرق زیادی با هم ندارند. لوله کشی پکیج شامل لوله کشی آب و رادیاتورهاست و از پکیج آغاز میشود. برای تامین گاز پکیج بایستی از لوله سایز 3/4 استفاده کرد.

لوله کشی رادیاتور به تناسب تعداد رادیاتور با سایز 32 یا 25 شروع شده به سایز 20 یا 16 پنج لایه و تک لایه ختم میشود. 

در صورت نیاز به خدمات تاسیساتی و لوله کشی ساختمان بلوار فردوس با ما در خدمات تاسیساتی غرب تهران تماس بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد