خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

نحوه نصب لوله فلاش تانک به کاسه توالت

نحوه نصب لوله فلاش تانک به کاسه توالت ایرانی

نحوه نصب لوله فلاش تانک به کاسه توالت از آن جهت بایستی درست انجام شود که مهم ترین و  حیاتی ترین بخش برای نصب فلاش تانک و استفاده بی دردسر از آن است. 

معمولا نصب لوله فلاش تانک توسط  کاشی کار و بنا در هنگام نصب کاسه توالت ایرانی انجام شده و هر چند بسیاری از اساتید به نکات و روش های آن واقف هستند, اما بعضا دیده شده که به دلیل عدم نصب صحیح لوله فلاش تانک به کاسه توالت و بعد از نصب خود فلاش تانک ایراداتی نظیر گرفتگی و نشتی باعث ایجاد مشکلاتی برای پیمانکار و مالک ساختمان شده است. 

در ابتدا بحث لازم است که برای نصب استاندارد و با کیفیت لوله فلاش تانک به کاسه توالت بایستی یک فلاش تانک تهیه کرده و لوله فابریک خود فلاش تانک را به کاسه نصب کنیم . اما بعضا به دلیل عدم تهیه فلاش تانک و موکول کردن خرید و نصب فلاش تانک به بعد از کاشی کاری,  یک لوله عصایی تکی خریده و برای نصب فلاش تانک در انتظار میگذارند. به هر حال بایستی این قسمت از لوله فلاش تانک یک لوله یک تکه زانویی شکل باشد که کاملا سالم و بدون شکتستگی و ترک باشد.

 البته در نصب لوله فلاش تانک توکار که بایستی توسط متخصص اینکار انجام شود, نصب لوله فلاش تانک توکار قبل از کاشی کاری دیوار بایستی انجام شود و برای نصب فلاش تانک روکار است که بعد از کاشی کاری بدنه نصب لوله به کاسه انجام میشود.

نکات مهم برای خرید لوله پلیکا فاضلابی و هواکشی

نحوه نصب لوله فلاش تانک  روکار به کاسه توالت ایرانی

در هنگام کاشی کاری کف سرویس توالت ایرانی برای جلوگیری از صدمه زدن به کاشی های کف ابتدا نصب کاشی های دیوار انجام شده که بایستی با محاسبه میزان کف تمام شده صورت گرفته و سپس اقدام به کاشی کاری کف سرویس میکنند. 

اولین قسمت از نصب کاشی کاری کف توالت ایرانی نیز با نصب کاسه توالت ایرانی انجام شده و به اصطلاح کاسه توالت ایرانی به توجه به محاسبات صورت گرفته معیار نصب کاشی های بعدی میشود. لوله فلاش تانک یک لوله L  شکل است که از یک طرف به فلاش تانک متصل میشود و از بخش انتهایی به کاسه توالت ایرانی وصل میشود. از آنجا که نصب فلاش تانک بعد از کاشی کاری انجام میشود, قبل از نصب کاشی ها بایستی لوله منتهی با کاسه وصل شود.

بعد از نصب کاسه توالت نوبت به نصب لوله فلاش تانک به کاسه توالت ایرانی میشود. آب بندی بین کاسه و لوله فلاش تانک توسط یک لاستیک آب بندی مخصوص انجام شده و لوله فلاش تانک نبایستی کاملا به خود کاسه بچسبد, چرا که با این اینکار , عملا شما جلوی تخلیه آب را گرفته و آب پس میزند. در ضمن در هنگام نصب و بعد از آن بایستی مراقب باشید تا هیچ آشغال و آلودگی وارد لوله نشود, چرا که باعث گرفتگی کاسه شده و این مساله در آینده موجب پس زدن آب از لوله فلاش تانک میشود.

با توجه به فاصله کاسه از دیوار بایستی به اندازه نیاز لوله وارد سوراخ کاسه شده و از این سمت درست مماس دیوار قرار گرفته و با بست مهار شده و مراقب عدم حرکت آن باشید.

حدالامکان سعی کنید که بعد از محکم شدن کاشی ها و اتمام کاشی کاری , فلاش تانک را نصب کرده و از ورود مصالح و آلودگی ها به داخل لوله فلاش تانک در طی مدت کاشی کاری جلوگیری کنید.

فاصله لوله تا دیوار معمولا بین 25 تا 30 سانتیمتر است و ارتفاع آن بایستی به اندازه لوله فلاش تانک فابریک یا در حدی باشد که امکان نصب لوله های بعدی روی آن باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد