خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

لیست قیمت شیر فلکه سامین چقدر تخفیف دارد ؟

لیست قیمت شیر فلکه سامین

در این نوشته به بررسی لیست قیمت شیر فلکه سامین میپردازیم. 

شیر فلکه سامین یکی از برندهای مشهور تولید کننده شیر فلکه و دیگر محصولات و شیرآلات برنجی است که در بازار یک برند لوله اتصالات و تاسیسات یک برند با کیفیت بالا محسوب شده و کیفیت نسبتا خوبی دارد. با توجه به تعدد برندهای شیر فلکه در بازار شاید نتوان شیر فلکه سامین را بهترین برند شیر فلکه دانست, اما مطیمنا میتوان در بین 5 برند ایرانی آنر انتخاب کرد. قدمت و سابقه شیر فلکه سامین در کنار تعدد محصولات شیر فلکه سامین باعث شده که اقبال خوبی در بازار داشته باشد, اما به دلیل عدم توسعه کمی و کیفی و شاید بازاریابی نه چندان نافذ در بازار, سامین نتوانسته آنطور که باید به لیاقت خود در بازار برسد.

شیر فلکه سامین برندی مشهور شیر فلکه کشویی برنجی است که در خطوط لوله‌کشی آب سرد و گرم, شوفاژ و تأسیسات مختلف برای کنترل جریان سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مارک شیر فلکه به وسیله یک زبانه قابل حرکت کنترل می‌شود. با چرخاندن فلکه و بالا و پایین شدن زبانه کشویی شکل به سمت بالا یا پایین، جریان سیال در لوله می‌تواند باز یا بسته شود. این ویژگی کنترل جریان و قطع و وصل دقیق آن، شیر فلکه سامین را به ابزاری کارآمد در انواع صنایع مختلف تبدیل کرده است. از جمله محصولاتی که در اینجا به آن اشاره شده، شیر فلکه سامین در اندازه‌ها و سایزهای مختلفی تولید می‌شود که در صنایع مختلف از جمله لوله کشی آب و شوفاژ، نفت و پتروشیمی، صنعتی و آبیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. برند سامین از تولیدکنندگان با سابقه و شیر فلکه سامین  از سنگین ترین شیر فلکه های کشویی در بین تولیدات داخلی و خارجی محسوب میشود.

لیست قیمت شیر فلکه سامین چقدر تخفیف دارد ؟

لیست قیمت شیر فلکه سامین جزو شیر فلکه ای سنگین و با  کیفیت بازار است و در بین شیر فلکه ای ایرانی مانند کیزایران قیمت نسبتا بالایی دارد و اقلام مختلف آن توسط شرکت در یک لیست قیمت گنجانده شده است.

میزان و حجم خرید تاثیر مستقیمی بر قیمت شیر فلکه سامین داشته و خرید از نمایندگی میتواند تاثیر مسقتیمی بر کاهش قیمت شیر فلکه سامین داشته باشد. شیرفلکه های سامین بسته به میزان خرید از 5 تا 20 درصد تخفیف روی لیست قیمت دارند.

در کنار شیر فلکه های کشویی از سایز 1/2 تا 3 اینج؛ از دیگر م حصولات سامین میتوان به شیر رفت و برگشت رادیاتور شوفاژ, شیرآلات ترموستاتیک, شیر ربع گرد گاز, شیر لوله های تک لایه,شیر واشری, شیر یکطرفه, شیر ربع گرد آب, شیر کوپلی و پرسی و توپی لوله کشی پنج لایه اشاره کرد. قطعات شیرآلات به صورت سری تراشی از دیگر خدمات و تولیدات شیرفلکه سامین محسوب میشود.

شیر فلکه سامین اولین تولیدکننده شیر فلکه کشویی در ایران است که با سیستم فورجینگ اقدام به تولید شیر فلکه های با کیفیت تا سایز 3 اینچ میکند. نزدیک به 60 سال است که شیر فلکه سامین شروع به تولید کرده است.


نمایندگی شیر فلکه سامین

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی شیر فلکه سامین در بازار تهران است که با توجه به میزان خرید تخفیف های کلی و عمده فروشی را به سازندگان, مجریان و همکاران گرامی در سراسر کشور ارایه میدهد. اصالت کالا و تضمین قیمت از مزایای خرید از نمایندگی شیر فلکه سامین محسوب میشود.

ویژگی های شیر فلکه سامین

شیر فلکه های سامین و کلیه محصولات سامین دارای ضمانت نامه کتبی 10 ساله بوده و از دیگر خصوصیات آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برگزیده تولید کننده سال مصالح ساختمانی
  2. تولیدکننده برتر انجمن صنایع تاسیسات ساختمانی
  3. ارایه کارانتی تضمین خدمات پس از فروش


شیر فلکه های سامین و دیگر محصولات آن سازگاری خوبی با لوله کشی فولادی , لوله کشی تک لایه و پنج لایه, لوله های پلی اتیلن داشته و برای استفاده به عنوان شیر فلکه قطع کن واحد, شیر فلکه های موتورخانه شوفاژ, شیر فلکه های پمپ تحت فشار , شیر فلکه های آبیاری و کشاورزی و دیگر صنایع نفتی, پتروشیمی و داروسازی و مواد غذایی دارد.

قیمت های شیر فلکه سامین به شرح زیر هستند:


شیر فلکه کشویی  برنجی سامین1/2" 1،800,000 

شیر فلکه کشویی  برنجی سامین3/4" 2,580,000

شیر فلکه کشویی  برنجی سامین1" 3,350,000

شیر فلکه کشویی  برنجی سامین1/4 1" 5,520,000

شیر فلکه کشویی  برنجی سامین1/2 1" 7،580،000

شیر فلکه کشویی  برنجی سامین2" 9،380،000

شیر فلکه کشویی  برنجی سامین1/2 2" 2،680،000

شیر فلکه کشویی  برنجی سامین3" 6،800،000

برای خرید با فروشگاه لوله و اتصالات غرب تهران تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد