خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

تاسیساتی لوله کشی شهرک غرب

خدمات تاسیساتی لوله کشی شهرک غرب

ارایه کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی شهرک غرب شبانه روزی , اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان , شوفاژ و کولر

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب , لوله کشی گاز , لوله کشی شوفاژ و پکیج , لوله کشی موتورخانه و آتش نشانی , نصب و راه اندازی شوفاژ خانه , عیب یابی و تعمیر موتورخانه مرکزی, نصب و تعمیرات پمپ آب ساختمان, نصب و تعمیرات پکیج دیواری , نصب و تعمیر شیرآلات بهداشتی ساختمان, نصب و تعمیر توالت فرنگی و وال هنگ , نصب وان و زیردوشی , نصب روشویی و فلاش تانک , نصب ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی شهرک غرب ( شهرک قدس ) تهران و محدوده اطراف.

خدمات تاسیساتی لوله کشی شهرک غرب

خدمات تاسیساتی و لوله کشی شهرک غرب, بلوار دریا, فرحزادی, دادمان , هرمزان, سیمای ایران, سپهر, فلامک, پردیسان و حضور در محل به شکل شبانه روزی و فوری.

از رایج ترین خدمات تاسیساتی لوله کشی شهرک غرب در فصل تابستان میتوان به سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی, در فصل زمستان تعمیر و نصب رادیاتور شوفاژ , پکیج و موتورخانه  و خدماتی که در تمام روزهای سال رایج هستند, نصب و تعمیر شیرآلات , تعمیرات لوله کشی آب و  فاضلاب, تعمیر لوله کشی پکیج و شوفاژ, نصب و تعمیرات توالت فرنگی و وال هنگ, نصب و تعمیر روشویی و فلاش تانک, رفع نشتی سیفون ظرفشویی و روشویی, نصب ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی و یخچال ساید, خرده کاری لوله کشی پلاستیکی اتویی و پنج لایه , خرده کاری جوشکاری لوله گاز از جمله خدمات مهم تاسیساتی  شهرک غرب هستند.

خدمات لوله کشی شهرک غرب

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب مصرفی سرد و گرم روکار و توکار, اجرا و تعمیرات لوله کشی پکیج و رادیاتور روکار و توکار با لوله پنج لایه و پلی پروپیلن اتویی و فویل دار, اجرا و تعمیرات لوله کشی موتورخانه و کلکتور شوفاژخانه, لوله کشی آتش نشانی, لوله کشی استخر , لوله کشی گرمایش از کف, لوله کشی کلکتوری و انشعابی رایزری, 

اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب ساختمان , لوله کشی پوش فیت و پلیکا , تعمیر لوله چدنی , تبدیل لوله چدن به پوش فیت و پلیکا ,  تعویض شترگلویی فاضلاب توالت ایرانی از زیر سقف, لوله کشی زیر سقفی فاضلاب, رفع نشتی لوله های ناودانی, لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب , تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه.

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ساختمان, جوشکاری لوله گاز ساختمان, تغییر مسیر لوله گاز آشپزخانه , اصلاح و انشعاب گیری لوله گاز پکیج و آشپزخانه , لوله کشی گاز باربکیو, کباب پز , بخاری , شومینه و کور کردن لوله گاز روشنایی و انشعاب های بلااستفاده گاز ساختمان.

تعمیرات لوله کشی ساختمان شهرک غرب

یکی از مهم ترین قسمت ها در لوله کشی ساختمان تعمیرات است. تشخیص عیب گام اول و اصلی ترین قدم در اصلاح و تعمیرات لوله کشی ساختمان محسوب میشود. برخی از خرابی های لوله کشی بدون نیاز به تخصص قابل مشاهده هستند, اما برخی از ترکیدگی ها و نشتی ها برای تشخیص عیب نیاز به آزمون و خطا و حتی تجهیزات و بعضا زمان برای پی بردن به ریشه اصلی نشتی دارند. از آنجا که بخش مهمی از لوله کشی ساختمان در زیرکار قرار دارد, ممکن است در برخی از موارد محل نشتی با محل ترکیدگی و خرابی لوله چندین متر فاصله داشته باشد, به همین دلیل احتمالا در تعمیرات لوله کشی این شکلی نبایستی انتظار داشت که تعمیرات لوله کشی بدون تخریب انجام شود.

به طور کلی دو نوع نشتی در لوله های ساختمان وجود دارد. نشتی های لوله آب و شوفاژ و نشتی های لوله فاضلاب که در مورد اولی آب بسته به نوع ترکیدگی و نشتی با فشار و مداوم به بیرون نشت میکند و قطع نمیشود.

اما در نشتی های لوله فاضلاب ممکن تا مدتها نشتی از جای ظاهر نشده و ناگهان و در زمان استفاده از آب و به صورت مقطع نشتی خود را بروز دهد. معمولا نشتی از سرویس بهداشتی طبقات بالا به پایین این مورد پیش خواهد آمد که ممکن است بتوان برای جلوگیری از خرابکاری از زیر سقف طبقه پایین این نشتی را رفع نمود.

وجود صدای ممتد از نشانه های نشتی است که ممکن است از نشتی توالت فرنگی , فلاش تانک , شیر پیسوار و لوله های آب و فاضلاب نیز باشد. در برخی مواقع کمک گرفتن ازدستگاه نشت یاب ممکن است کمی کارساز باشد, اما مهمترین عامل در نشت یابی و تشخیص ترکیدگی را میتوان تجربه تشخیص کار دانست. بعد از پیدا کردن نشتی بایستی بر سر هزینه های احتمالی با کارفرما توافق کرد. این توافق میتواند با لوازم محاسبه شده و یا بدون تجهیزات و دستمزدی حساب شود.

در صورت نیاز به مشاوره تاسیساتی لوله کشی شهرک غرب با ما در خدمات تاسیساتی ساختمان غرب تهران تماس بگیرید.


سرویس و تعمیر کولر آبی سعادت آباد

سرویس و تعمیر کولر آبی سعادت آباد

خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی سعادت آباد تلفن : 09129750376 بدون تعطیلی , شبانه روزی.

سیم کشی , لوله کشی و نصب کولر آبی  , راه اندازی فصلی و سرویس کول آبی سعادت آباد , عیب یابی , رفع خرابی و تعمیر کولر آبی سعادت آباد و محدوده اطراف. تعویض و تعمیر موتور کولر آبی , نصب و تعویض پمپ آب کولر , تعویض پوشال کولر آبی و سلولزی , تعویض و نصب برزنت , تسمه , شناور , فولی , فلکه , شیر و شلنگ , یاتاقان , تعویض کفی کولر , تعویض بدنه کولر آبی و کلیه خدمات تعمیر کولر سعادت آباد 24 ساعته همراه با تاسیساتی برقکاری و لوله کشی ساختمان.

اعزام سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی سعادت آباد همه روزه و بدون تعطیلی.

سرویس و تعمیر کولر آبی سعادت آباد

کولر آبی از جمله دستگاه های برودتی و مورد نیاز در هر ساختمانی می باشد که در فصل تابستان هوای منزل را متعادل و نسبتا خنک می سازد. پس در هر منزلی که روید کولر  را مشاهده خواهید کرد. البته بعضی از افراد دارای کولر گازی هستند و عده ای نیز برای منزل خود کولر ابی تهیه می نمایند. اما ان چیزی که مهم است این است که عملکرد هر دو کولر گازی و ابی تقریبا شبیه بوده و کارشان خنک سازی هوا در فصول گرم سال می باشد. در این قسمت می خواهیم خدمات متفاوتی را که در زمینه تعمیر انواع کولرهای ابی انجام می شود را برایتان توضیح دهیم. همچنین راهنمایی های لازم را به شما ارائه نماییم تا هر موقعی که دچار مشکل شدید بدانید که برای رفع ان مشکل باید چه کنید. تعمیر و سرویس کولر از جمله خدماتی می باشد که در هر زمانی به ان نیاز پیدا خواهید کرد پس بهتر است تا راجع به این خدمات و موسسه هایی که خدمات مختلف را در این زمینه به شما ارائه خواهند کرد اطلاعاتی در اختیار شما قرار بگیرد. تا در زمانی که با مشکلی مواجه شدید سریع و هوشمندانه بتوانید عملیات لازم را انجام داده و در سریع ترین زمان ممکن اسیب و خرابی موجود در سیستم کولر را حل نمایید. اصلا نگران نباشید زیرا در صورتی که کولر شما به هر دلیلی خراب شود و نیاز با تعمیر و سرویس کاری داشته باشید تعمیر و سرویس کولر سعادت اباد خدمات مورد نیاز را در اسرع وقت به شما ارائه خواهد کرد. فقط کافی است که بلافاصله بعد از اینکه مشکل را شناسایی کردید و پی بردید که سیستم کولر ابی شما به درستی کار نمی کند یا کلا قطع شده است باید با مجموعه  تعمیر و سرویس کولر سعادت اباد تماس بگیرید تا این مجموعه سرویسکاران خود را که در زمینه تعمیرات کولر ابی دارای مهارت هستند را به محل شما اعزام نماید.

سرویس کولر آبی سعادت آباد

زمانی که این تعمیرکار کولر سعادت آباد جهت سرویس کولر ابی به منزل شما مراجعه می نمایند ابتدا کولر شما را خاموش نموده و برق ان را به صورت مرکزی قطع می نمایند. سپس سرویس کار دریچه های خروجی باد کولر ابی را باز می کنند دقت داشته باشید که کلیه دریچه های خروجی باید باز باشد. سپس این سرویسکاران دریچه ها و پوشال ها را با دقت کافی بررسی می نمایند تا مشکلی در ان ها وجود نداشته باشد. از نظر وجود رسوبات سرویسکاران کولر کفی کولر را نیز بررسی می نمایند. یکی از مهم ترین موارد که سرویسکاران یا کولرساز بسیار به ان توجه می نمایند بررسی قطعات الکترونیکی و مکانیکی موجود در کولر می باشد که باید نسبت به عملکرد صحیح تمامی قطعات ذکر شده اطمینان حاصل کرد. بررسی صحت شناور کولر ابی از دیگر مواردی است که توسط سرویسکار انجام خواهد گرفت. واتر پمپ کولر باید بررسی شود و در صورتی که روساباتی در ان مشاهده گردید باید بلافاصله نسبت به رفع این مواد ته نشین شده اقدامات لازم انجام بگیرد. روغ کاری کردن موتور کولر یکی از مهم ترین اقداماتی می باشد که کلیه سرویسکاران به صورت کامل انجام خواهند داد.  حال بعد از اینکه تمامی موارد را سرویسکاران مجموعه تعمیر و سرویس کولرآبی سعادت اباد مورد واکاوی قرار دادند. از شما درخواست خواهد شد که برق را وصل کرده و کولر را روشن نمایید. بعد از روشن نمودن کولر در صورتی که به درستی کار کند می توانید اطمینان حاصل نمایید که عملیات سرویسکاری با حوصله و صبر زیادی انجام شده است. یکی از بهترین مجموعه های خدماتی در زمینه تعمیر و سرویس کولر تاسیسات تهران 24 می باشد که می توانید خدمات مختلفی را از جمله تعمیر کولر سعادت آباد به صورت بیست و چهار ساعته دریافت نمایید.

تعویض پوشال کولر آبی هرساله علاوه بر بهبود عملکرد کولر یک بوی مطبوع و نوستالژیک تولید کرده, که همراه خنکی آن, یک حس آرامش به انسان دست میدهد. روغن کاری یاتاقان های کولر هم موجب روان شدن گردش کولر و در کنار کاهش سروصدای کولر, افزایش طول عمر موتور و قطعات مکانیکی کولر آبی میشود.چک کردن قطعات کولر, سیم کشی برق و تنظیم کردن برخی قطعات نیز باعث بهتر شدن عملکرد کولر خواهد شد. تنظیم شیر و فلوتر کولر در بهینه سازی مصرف آب و تنظیم تسمه در انتقال مناسب نیروی موتور کولر به حلزونی نقش مهمی ایفا خواهد کرد.با سرویس کولر آبی در حین اینکه از مزایای باد خنک برخوردار میشوید از خرابیهای کولر نیز تا حد زیادی کاسته میشود. عدم سرویس کولر آبی میتواند باعث بروز آلودگی, کاهش راندمان کولر, ایجاد سرو صدای زیاد, افزایش مصرف آب و برق و احتمالا صدمه به دیگر اجزای کولر و حتی محیط اطراف میشود. به غیر از خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی سعادت آباد در صورت نیاز به برقکار سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

تعمیر کولر آبی سعادت آباد

تشخیص ایراد مرحله نخست در تعمیرات کولر آبی به شمار میرود. البته برخی از ایراد و خرابی های کولر و قطعات آن در همان نگاه اول مشخص بوده و تکلیف ما را مشخص میکنند. قلوه کن شدن و بریده شدن تسمه, برزنت, خرابی شناور, نشتی از شیر و شلنگ یا کفی کولر از جمله مواردی هستند که نیاز به تخصص و مهارت خاصی در تشخیص عیوب کولر نداشته و احتمالا با تعمیر یا تعویض قطعات مذکور مشکلات کولر درست میشوند.

اما بعضی از عیوب کولر مانند کار نکردن موتور کولر آبی, کاهش شدت باد کولر, خنک نبودن باد کولر, سر و صدای ناهنجار کولر و یا بوی بد کولر نیاز به کمی بررسی و آزمون و خطا برای عیب یابی و نهایتا رفع عیب آن است.

کار نکردن موتور کولر آبی به عللی همچون گیرپاژ و سوختن سیم پیچ کولر یا خرابی بوش, خاذن و درب موتور کولر ابی است. در صورتی که سیم کشی کولر اخیرا دستخوش تغییرات نشده باشد و موتور کولر به ناگهان از کار افتاده باشد احتمالا دچار چنین ایراداتی شده است. برای تعمیر موتور کولر آبی, دینام کولر بایستی باز شده و در کارگاههای سیم پیچی مجددا تعمیر شوند. البته پیش از جدا کردن و انتقال موتور کولر بهتر است, موتور توسط سرویس کار کولر تست شود. 

در خدمات ساختمانی سعادت آباد , میتوانید به غیر از سرویس وتعمیر کولر آبی در سعادت آباد , خدمات تاسیساتی , برقکاری و لوله کشی سعادت آباد را هم میتوانید به ما محول کنید.