خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی ساختمانی غرب تهران 09129352189

خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری غرب تهران سعادت آباد شهرک غرب مرزداران پونک جنت آباد ستارخان صادقیه بلوار فردوس

نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج سعادت آباد

نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج سعادت آباد

نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج سعادت آباد ارایه دهنده خدمات به کلیه پکیج های ایران رادیاتور ,لورچ , تاچی ,گلدیران , ایساتیس , آریستون , بوش , فرولی , استانبول , گرم ایران , وایلانت , شوفاژکار , ایرفو آماتیس و دیگر برندهای داخلی و خارجی.

 عیب یابی و تعمیرات آبگرمکن دیواری , هواگیری , نصب و تعمیرات رادیاتور شوفاژ و ارایه کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی و ساختمانی در سعادت آباد.

رسوب زدایی و اسیدشویی مبدل پکیج , تعویض قطعات و لوازم پکیج شوفاژ دیواری

نصب , لوله کشی و راه اندازی پکیج دیواری در آپارتمان , سرویس دوره ای و اولیه پکیج.

عیب یابی و تعمیرات پکیج و لوله کشی ساختمان.

نحوه کار با نمایندگی سرویس و تعمیرپکیج سعادت آباد

در هر ساعتی از شبانه روزی کافیست با شماره موبایل : 09129352189 تماس بگیرید تا در اسرع وقت سرویس کار پکیج کار و تاسیسات در خدمت شما باشد.

خدمات پکیج در سعادت آباد

پکیج دیواری یک مولد گرمایشی معمولا گازسوز با دو عملکرد جداگانه است. کار نخست پکیج تولید آب گرم مصرفی بوده که این عمل را در کلیه روزهای سال انجام میدهد . کار دیگر پکیج گرم کردن رادیاتور یا سیستم گرمایش از کف میباشد . کارکرد ثانویه پکیج معمولا در روزهای سرد سال پکیج انجام وظیفه میکند . به همین دلیل نیاز به سرویس و تعمیر پکیج در طول فصل سرما ضروری تر به نظر میرسد ,  هرچند که در صورت خرابی و از کار افتادن پکیج بایستی که فورا پکیج را درست کنیم.

از آنجا که همواره مقدار مشخصی آب از قطعات داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی املاح میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از حدود 2 یا 3 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

برای تعمیر پکیج پیش ازهراقدامی نخست بایستی که اشکالات پکیج دیواری معین شود و سپس اقدام به تعویض قطعات یا حتی اسیدشویی کنیم . نوع خرابی و علایم میدانی در تشخیص عیب پکیج بسیار مهم بوده و در بسیاری از پکیج های دیواری از یک روند یکسان استفاده میشود اما ممکن است در برخی برندهای پکیج شوفاژ دیواری متفاوت باشند .

ممکن است در برخی موارد خرابی یک تعمیر و سرویس کوچک باعث بهبود در مصرف گاز و افزایش راندمان پکیج شوفاژ دیواری شود. در قسمت بعد  به مهمترین مشکلات از عیوب احتمالی پکیجهای دیواری اشاره ای کوتاه میشود.

برخی از خرابی های پکیج ممکن است علل متفاوتی داشته باشند که بایستی تک تک مورد بررسی شده تا دقیقا ایراد مورد نظر رفع شود. به طور کلی سرویس پکیج به صورت سالانه باعث کاهش تعداد خرابی و افزایش راندمان پکیج میشود.

در صورت طولانی بودن شعله پکیج  ,شیر برقی گاز را تنظیم کنیم .

استارت ناگهانی با صدای منفجر شدن پکیج دیواری : برخی اوقات پکیج شوفاژ انفجاری در هنگام روشن شدن و شروع به کار صدای زیادی دارد. ممکن است که حداکثر فشار گاز شیربرقی گاز دستگاه پکیج و یا اندازه الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر کافی نباشد و یا مشکل از خرابی الکترود جرقه و سیم مربوطه یا خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل پکیج دیواری بوده یا مشکل از بسته بودن دودکش و استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب باشد .

علت سرد بودن آب شیرِآلات

یکی از دلایل احتمالی که شیر بای پس آب به دلیل ورود رسوب و شن در حالت نیمه باز مانده و آب گرم وارد شده به مبدل آبگرم مصرفی بای پس می شود که در این صورت ممکن است گرم نمودن آبگرم مصرفی در مبدل وجود نداشته باشد و آب گرم مصرفی سرد می شود .

از دلایل دیگر میتواند به وجود رسوب در مبدل پکیج اشاره کرد که هر از چند سال اتفاق میفتد. جرم گیری مبدل پکیج باعث کاهش بهروری پکیج شده و بهتر است هر از چندی مبدل پکیج و خط گرمایش را شستشو دهیم. شستشوی مبدل پکیج با خاموش کردن پکیج و باز کردن آن و در یک محیط امن انجام میشود, چرا که استفاده از اسید در محیط مسکونی بایستی با دقت تمام انجام شود. اما شستشوی مدار گرمایشی و رادیاتور را در همان محل انجام میدهیم.

جهت ارتباط با نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج سعادت آباد با تلفن 09129352189 در تماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد